Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حبرنگار مهر، بیستمین دوره مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا روزهای ۲۲ تا ۳۰ شهریور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و در پایان هشت تیم برتر جواز حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو که دیماه سالجاری در چین برگزار می شود، را کسب خواهند کرد. 

بسیاری از صندلی‌های سالن ۱۲ هزارنفری آزادی خالی است و کم‌تر از ۱۰ درصد ظرفیت سالن (۵۰۰ تا ۶۰۰) هوادار برای تماشای این بازی در سالن حاضر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال و محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز برای تماشای این بازی در جایگاه ویژه حضور دارند.

در حالی که در سایت فدراسیون والیبال ظرفیت جایگاه ویژه بانوان پر عنوان شده بود و امکان خرید بلیت در این بخش وجود نداشت، در حال حاضر تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد صندلی‌ها در جایگاه مربوطه پر شده است.

پیش از شروع مسابقه، بازیکنان سریلانکا روی سکوهای تماشاگران نشسته بودند و با اتمام بازی چین‌تایپه و تایلند برای تعویض لباس و گرم‌ کردن به رختکن‌های مخصوص خود رفتند.

کد خبر 4717163 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران قهرمانی آسیا تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی بسکتبال جام جهانی بسکتبال مارک ویلموتس کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال امید ایران تکواندو گابریل کالدرون کشتی آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی

چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی، جام تختی، از صبح پنجشنبه در اهواز آغاز شد.

به گزارش ایسنا، حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، همراه با حسن حسین‌زاده و فرزاد ایمانعلی‌زاده، مربیان تیم ملی، که به‌تازگی موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا و همچنین کسب دو سهمیه باقیمانده المپیک شدند، در سالن شرکت نفت اهواز حاضر شده و نظاره‌گر این مسابقات‌اند.

در روز نخست این مسابقات تماشاگران خوزستانی به صورت رایگان در سالن مسابقات حاضر شدند و به تشویق کشتی‌گیران پرداختند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان نیز در سالن رقابت‌ها حضور دارد.

در سطح شهر اهواز نیز بنرهایی درباره برگزاری این رقابت‌ها به میزبانی این شهر نصب شده است.

این مسابقات در دو روز برگزار می‌شود و در روز نخست این رقابت‌ها ۸۹ کشتی‌گیر در پنج وزن ۵۵، ۶۳، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم به روی تشک می‌روند.

تیم ارمنستان نیز با نفراتی همچون کارن اصلانیان، دارنده سه مدال برنز اروپا، در این رقابت‌ها حاضر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!