Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است کیفیت لیگ از هفته پنجم به بعد خوب خواهد شد. تاریخ انتشار: 19:04 - 22 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۲۴۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل سپاهان اصفهان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*خیلی خوشحالم که در کنار یکی از بهترین مدیران فوتبال کشور، یعنی سعید آذری کار می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه فولاد با این انتخاب نشان داد چقدر به رشد فوتبال فولاد علاقه‌مند است و امیدوارم این انتخاب به رشد فولاد کمک کند.

*فولاد و سپاهان شناخت خوبی از هم دارند و فکر می‌کنم بازی سختی باشد.

*در این مسابقه با گرمای هوا هم مواجه هستیم. پس از تعطیلی لیگ برتر، تمرینات خوبی داشتیم و امیدوارم بچه‌ها فردا کیفیت خود را نشان دهند.

*توقع داریم بازیکنان از این به بعد به شرایط ایده‌آل برسند. هر چند تیم ما هنوز تکمیل نشده است، اما امیدوارم بتوانیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

*اشتباهات داوری؟ فقط درباره تیم خودم صحبت می‌کنم و نظر شخصی‌ام را بدون بی‌احترامی به داوران می‌گویم. داوران افرادی زحمکتش هستند و مظلوم‌ترین قشر فوتبال محسوب می‌شوند. داوران همیشه در مظان اتهام هستند، اما امیدوارم همیشه در بهترین شرایط باشند.

*با این حال مشکلاتی هم وجود دارد. فصل گذشته تیم من، بیشترین ضرر را از داوری دید، اما اعتراض بدی نکردم. داوران نور چشم ما هستند و تصمیمات درست یا اشتباه آن‌ها را با کمال احترام می‌پذیریم.

*شروع لیگ ما فرسایشی شد و عطش بازیکنان ریزش کرد. تیم‌هایی که دیر شروع کردند و بی‌برنامه بودند، از آغاز دیرهنگام لیگ سود بردند و تیم‌های بابرنامه‌تر متضرر شدند و مصدومیت پیش از فصل این تیم‌ها بیشتر بوده است.

*در این شرایط بازیکنان از لحاظ روحی و جسمی خسته بودند و وارد مسابقات شدند که این در مصدومیت آن‌ها تأثیرگذار است. فکر می‌کنم کیفیت لیگ از هفته پنجم به بعد خوب می‌شود و امسال لیگ پرقدرت‌تری خواهیم داشت.

*اکثر تیم‌هایی که تغییرات کمی داشته‌اند، موفق‌تر هستند. تیم ما برای هماهنگ شدن به زمان نیاز دارد، آنهم در دیدار‌های رسمی، نه بازی‌های دوستانه. این اتفاق باید هر چه زودتر برای تیم ما رخ دهد و مصدومان و بازیکنان جدید تیم به جمع ما اضافه شوند.

*پروسه جذب بازیکن خارجی برای ما خیلی سخت است، چون باشگاه در دو هفته اخیر اجازه جذب دو بازیکن خارجی را داد و ما زمان را از دست دادیم.

*فوتبال حمله و دفاع دارد. تیمی که می‌خواهد پیروز شود، باید بتواند گل بزند و به خوبی دفاع کند. الان تمام تیم‌های دنیا ۱۱ نفره دفاع و ۱۱ نفره حمله می‌کنند. این‌گونه نیست که تیمی بی‌محابا حمله کند و سه یا چهار گل بخورد. من به این اعتقاد ندارم که فقط حمله کنیم. فوتبال باید منطقی باشد که این با حریف‌مان متناسب است.

*کولیبالی و جعفری شرایط خوبی برای بازی فردا دارند و آماده این دیدار هستند.

همچنین امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از این بازی حضور نیافت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جواد نکونام فولاد خوزستان سپاهان اصفهان فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر