Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  هاجر چنارانی نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم شفافیت آرای نمایندگان اظهار داشت: از ابتدا که طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس ارائه شد ما و برخی نمایندگان که حدود ۷۳ نفر هستیم با این طرح موافقت کردیم و در صحن به آن رأی دادیم.

وی در ادامه گفت: در روزی که در صحن علنی، آقای ذوالنوری طرح شفافیت آرای نمایندگان را ارائه کردند طرح دو فوریتی بود که نمایندگان با خود طرح موافق هستند، اما با دو فوریتی آن مخالفت کردند و رد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان با یک فوریتی طرح آرای شفافیت موافق هستند، عنوان کرد: نمایندگان معتقدند با توجه به شرایط فعلی کشور و مسائلی که در دستور کار مجلس است باید این‌ها را به یک سرانجامی برسانیم وگرنه نمایندگان مخالف شفافیت آرا نیستند.

چنارانی با اشاره به مخالفت نمایندگان با طرح دو فوریتی شفافیت آرا تأکید کرد: من با طرح دو فوریتی شفافیت آرا موافقم چرا که این موضوع بسیار مهم بوده و مردم باید از عملکرد نمایندگان‌شان در مجلس شورای اسلامی آگاهی پیدا کنند.

وی گفت: قطعاً یک سری مشکلات به وجود خواهد آمد، چون خیلی از نمایندگان هستند که متأسفانه از عدم شفافیت سواستفاده کرده و برای خود یک موجی درست می‌کنند و در هر محفلی قرار بگیرند و حرفی بازگو شود می‌گویند ما همان کار را کرده‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: خاکستری رنگ‌های مجلس در مواقع بحرانی سواستفاده می‌کنند و موجی که در یک لایحه یا طرح وارد مجلس می‌شود در واقع این‌ها می‌آیند موج‌سواری مجلس را به دست می‌گیرند که به نظر من طرح شفافیت به تمام رنگ‌های خاکستری مجلس پایان می‌دهد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح شفاف‌سازی می‌کند که ما رأی ما نمایندگان یا بله است یا خیر؛ و ما حتی با ممتنع هم در مجلس مخالف هستیم و کسی که در مجلس حضور دارد رأی ممتنع هیچ معنا و مفهومی ندارد.

منبع: فارس برچسب ها: رویداد24 ، شفافیت آرای نمایندگان ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ، مجلس شورای اسلامی ، طرح شفافیت آرای نمایندگان ، هاجر چنارانی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شفافیت آرای نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طرح شفافیت آرای نمایندگان هاجر چنارانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «جهانبخش امینی» بود.

جهانبخش امینی زاده ۱۳۴۳ کرمانشاه، سیاست‌مدار و پزشک ایرانی است، وی مدتی به‌عنوان معاون و عضو هیأت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت فعالیت کرد.

سابقه ریاست بیمارستان چهارمین شهید محراب نیز در رزومه امینی وجود دارد و رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس است.

وی پیشتر نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

کد خبر 6089653

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع