Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون در پایان جلسه خود با محمدحسن انصاری‌فرد درباره این نشست به خبرنگار سایت باشگاه گفت: از روز اول با هم صحبت کردیم و قرار شد در کنار هم و در قالب یک تیم کار کنیم. من و مدیرعامل مسئولیت‌های مهمی در باشگاه داریم که باید با هم هماهنگ باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من داخل زمین و ایشان در خارج از زمین مسئولیت‌ها را به عهده داریم و در جلسه دیروز درباره همین مسائل صحبت کردیم. تاکنون جلسات مثبتی با آقای انصاری‌فرد داشته‌ام و هماهنگ بوده‌ایم. امیدوارم این همکاری به خوبی ادامه پیدا کند.

او ادامه داد: به نظر من مدیرعامل باید از همه موارد داخل زمین خبر داشته باشد. من دلم نمی‌خواهد که مدیرعامل باشگاه فقط روی سکو باشد و از بالا همه چیز را نظاره کند. ما باید در طول هفته هم با یکدیگر کار کنیم و دائما در تماس باشیم. اینگونه جلسات هم برای همین هماهنگی‌ها است.

کالدرون درباره آینده تیم گفت: وضعیت تیم خیلی خوب است. امیدوارم حمایت کامل از سوی تیم مدیریتی باشگاه صورت گیرد و من هم در حال ارتقای سطح فنی تیم هستم و سعی می‌کنم روز به روز تیم را به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر کنم. از سال قبل تا الان هم مدیرعامل عوض شده هم کادر فنی اما اسکلت اصلی تیم حفظ شده و این شانس خوبی است برای ما که باید از آن نهایت استفاده را ببریم. همچنین همه ما با کمک به هم باید ثابت کنیم که لیاقت حضور در پرسپولیس و تکرار قهرمانی را داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره حمایت هواداران از او و استفاده از عبارت «هر چی کالدرون بگه» در فضای مجازی هم گفت: خوشحالم که هواداران همیشه تیم را حمایت می‌کنند اما این موضوع مسئولیت من را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند. همه ما اینجا هستیم که کار کنیم و به آنها قول می‌دهم که نهایت تلاشمان را برای خوشحالی‌شان به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/ر

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سراسری مسؤولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر که امروز در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس قم با معرفی و تقدیر از نفرات برتر پویش ستاره‌های زمین برگزار شد.

در بخش همایش ستاره‌های زمین و فضای مجازی آقای نصری از استان کرمان، در بخش ستاره ساز و فضای مجازی آقای میراحمدی از استان چهارمحال‌وبختیاری با کشف ۶۰۰ مربی ستاره ساز و در بخش سرکشی از جلسات خانگی آقای قادری از استان یزد حائز رتبه برتر شدند.

همچنین در شاخص میز معرفی پویش ستاره‌های زمین و سرکشی از جلسات خانگی آقای جهان‌آرا از استان همدان، در شاخص تبلیغات محیطی حجت‌الاسلام دهقان‌دار از استان البرز و در شاخص برگزاری نمایشگاه ستاره‌های زمین آقای روزبه از استان فارس رتبه‌های برتر را کسب کردند.

کد خبر 6089236 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • مخالفت شدید هواداران میلان با لوپتگی؛ هشتگ اعتراضی ترند شد، کوروا سود هشدار داد
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟