Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛در حالی که روی سایت بلیت فروشی دیدار ایران و سریلانکا ظرفیت جایگاه ویژه بانوان تکمیل اعلام شده بود، بخش قابل توجهی از این جایگاه خالی از تماشاگر بود.

به گزارش خرداد، عصر امروز (جمعه) ۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۸ در نخستین روز از رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تیم ملی ایران در گروه A رقابت‌ها باید از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف سریلانکا می‌رفت که به دلیل ۵ ست شدن بازی تیم‌های استرالیا و بحرین و ۴ ست شدن بازی تیم‌های چین‌تایپه و تایلند، بازی با تاخیر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حالی که کمتر از ۲۰ دقیقه تا زمان شروع مسابقه زمان باقی بود، بسیاری از صندلی‌های سالن ۱۲ هزارنفری آزادی خالی بود و کم‌تر از ۱۰ درصد ظرفیت سالن (۵۰۰ تا ۶۰۰) هوادار برای تماشای این بازی در سالن حاضر بودند.

افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال که مدت سرپرستیش به پایان رسیده و محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش برای تماشای این بازی در جایگاه ویژه حضور داشتند.

در حالی که روی سایت بلیت فروشی بازی‌ها، ظرفیت جایگاه ویژه بانوان پر شده بود و امکان خرید بلیت برای بانوان وجود نداشت، تا قبل از شروع بازی تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد صندلی‌ها در جایگاه مربوطه پر شده بود.

پیش از شروع مسابقه، بازیکنان سریلانکا روی سکوهای تماشاگران نشسته بودند و با اتمام بازی چین‌تایپه و تایلند برای تعویض لباس و گرم‌ کردن به رختکن‌های مخصوص خود رفتند.
منبع:ایسنا
برچسب ها: والیبال ، ایران ، جایگاه بانوان

منبع: خرداد

کلیدواژه: والیبال ایران جایگاه بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم

آرین طاهری بازی‌ساز و پژوهشگر پژوهشکده فرهنگ‌و‌هنر اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: بازی به عنوان یک رسانه تاثیرگذار به خصوص برای نسل جوان و نوجوان محسوب می‌شود که اثر بخشی بسیار زیادی دارد؛ تاثیر گذاری بازی‌ها در سه سطح اتفاق می‌افتد که باید به صورت همزمان به آن توجه شود.

وی افزود: سطح اول نشانه‌های دیداری و شنیداری بازی است، نماد‌هایی که کاربر آن را مشاهده و به صورت مستقیم با آن در ارتباط است، لایه دوم داستان بازی است که لزوما همه بازی‌ها آن را ندارند و سیر خاصی را طی نمی‌کند و چون برخی از بازی‌ها به صورت شنیداری هستند خیلی به آن پرداخته نمی شود، لایه سوم اختصاصی است و همین ظرفیت باعث شده که بازی‌های رایانه ای را ببنیم که داستان را از سینما و یا سریال‌ها اقتباس می‌کنند و از آنها استفاده می کنند.

طاهری با اشاره به اینکه پرداخت به داستان بازی بسیار حائز اهمیت است افزود:‌ داستان، محور و اصل رویه‌ بازی‌هاست است و از این طریق می تواند جنبه تربیتی و اثر گذاری بیشتری داشته باشد اما به آن به درستی پرداخته نمی‌شود.

وی افزود: در مجموع در صنعت بازی سازی از خلاقیت کمتر استفاده می‌شود که در بازی‌های ایرانی و در بازی‌های جهانی قابل مشاهده است و جای خود را به پررنگ تر کردن بازی‌های برخط چند کاربره داده که نیاز زیادی به خلاقیت ندارند.

طاهری در پاسخ به این سوال که جایگاه ایران در صنعت بازی چگونه است گفت: موضوعی که مطرح می شود این است که  ما در بازی‌ سازی از لحاظ کیفی رشد داشته‌ایم اما از نظر کمی رشد مطلوب نداشتیم.

وی در ادامه افزود: با آمدن بازی‌های موبایلی اقتصاد بازی دچار تغییر شد. چرا که بازی های موبایلی به سمت پرداخت درون برنامه ای رفتند که خود این موضوع آسیب زننده است چون باعث کاهش خلاقیت در بازی سازی و صرفا درآمدزایی از تبلیغات می‌شود و به سمت تبلیغات حرکت می کند.

طاهری در انتها گفت: در حال حاضر در کشور ما برخی بازی‌ها وابسته به حاکمیت است و با بودجه دولتی کار می‌کنندکه این موضوع باعث می شود که از لحاظ کیفیت و محتوایی در مسیر متفاوتی قرار بگیرد.و خوشبختنانه از ابتذال کمتری نسبت به دیگر بازی های موجود در دنیا برخوردار است.ساختن بایزی های بزرگ و تاثیر گذار نیازمند سازوکار بزرگ است که در حال حاضر در کشور نداریم و امیدواریم با ایجاد فضای جدید و تکنسین های جدید این مسیر بهبودیابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • یک داستان عاشقانه از پارسا پیروزفر و حواشی‌اش
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان