Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «السومریه نیوز»، استاندار کربلا انتشار اخباری مبنی بر بروز خفگی میان زائران حسینی به دلیل ازحادم جمعیت را تکذیب کرد و گفت: تنها موارد جزئی به دلیل بالابودن درجه حرارت و بیماری برای افراد مسن ایجاد شده است.
 
وی افزود: در حال حاضر، روضعیت رفت و آمد در حرم حسینی کاملا طبیعی است و مراسم عزای دفن شهدای کربلا نیز نزدیک به پایان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که یک منبع امنیتی از حادثه جدید ازدحام جمعیت در میان زائران کربلا طی امروز (جمعه) خبر داد و اعلام کرد که ۱۰ زن به خاطر فشار جمعیت و تنگی نفس، راهی بیمارستان شدند.
 
براساس گزارش این منبع امنیتی، ازدحام جمعیت در یک مراسم زنانه موسوم به عزای دفن شهدای کربلا در جوار حرم مطهر امام حسین (ع) در شهر کربلا سبب شد ۱۰ زن بدلیل فشار جمعیت و تنگی نفس راهی بیمارستان شوند.

یادآوری می‎شود، ازدحام جمعیت در مراسمی در روز عاشورا در حرم مطهر امام حسین (ع) طبق آخرین آمار ۳۶ کشته و بیش از ۱۰۰ زخمی بجا گذاشت. این حادثه در پی ازدحام جمعیت در جریان برگزاری مراسم مشهور «رکضه طویریج» (دویدن هروله طویریج) که هر سال ظهر عاشورا برای بزرگداشت قیام کربلا برگزار می شود، بوجود آمد و تعدادی از زائران زیر دست و پا ماندند.


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا زائران کربلا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد

ب‌ه گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) در حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (علیه السلام) شهرستان پیشوا برگزار شد.‌

بر اساس این گزارش مراسم باشکوه عزاداری سالروز شهادت صادق آل محمد (ع) با سخنرانی حجت الاسلام حسینی و مداحی کربلایی حسن حامدی و با حضور حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه و سرگرد علیدوستی جانشین فرمانده سپاه و مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت (ع) و هیأت‌های مذهبی شهرستان پیشوا در مصلی حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

کد خبر 6096500

دیگر خبرها

  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی در دزفول