Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تغییرات در دانشگاه در دوره جدید با هدف ارائه خدمات مطلوب به مردم با استفاده از افراد کارآمد، متعهد، همسو با دولت و سیاست‌های وزارتخانه ادامه دارد. ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جلال پوران‌فرد امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیریت ارشد آن با رویکرد شفاف‌سازی و اجرای صحیح قانون شروع به‌کار کرده و تمام تلاش تیم مدیریتی جدید این بوده که خدماتی در خور شان و منزلت مردم ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تغییرات تیم مدیریتی جدید در این راستا بوده و با خرد جمعی و استفاده از نیروهای کارآمد و همدل با دولت و همسو با سیاست‌های وزارت بهداشت صورت گرفته است، عنوان کرد: این روند تا اجرای کامل برنامه مدیریتی جدید ادامه دارد و شاید این روند به مذاق برخی‌ها خوش نیاید.

پوران‌فرد قانون گریزی را دلیل تاخیر در اجرای پروژه بیمارستان چرام دانست و افزود: عملیات اجرایی بیمارستان چرام 6 فروردین‌ماه 96 بدون داشتن نقشه مصوب، موافقت اصولی و پروانه ساخت و حتی بدون رعایت شرایط قانونی برگزاری مناقصات و تحت فشارهای سیاسی آغاز شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پس از واگذاری غیرقانونی به پیمانکار خاص و اجرای تسطیح و دیوارکشی زمین توسط وی با دخالت سازمان بازرسی استان عملیات اجرایی متوقف شد.

ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان استان کرمان نیازمند برنامه‌ مدون است22 میلیارد تومان اعتبار بهداشت و درمان به مناطق سیل زده لرستان اختصاص یافت78 پروژه ‌بهداشت و درمان آذربایجان شرقی با دستور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید‌

پوران‌فرد خاطرنشان کرد: با روی کارآمدن سرپرست جدید دانشگاه و سیستم مدیریتی جدید تلاش‌ها برای احقاق حق مردم چرام از سر گرفته شد و در نهایت با اخذ مجوزهای قانونی وزارت بهداشت و موافقت سازمان بازرسی این بیمارستان 16 شهریورماه 98 با هدف انتخاب پیمانکار به مناقصه عمومی گذاشته شد.

وی ادامه  داد: برآورد اولیه برای ساخت فاز اول این بیمارستان بالغ بر 45 میلیارد و 200 میلیون ریال و زمان بازگشایی پیشنهادات هفتم مهرماه است و بعد از این زمان و ابلاغ قانونی به پیمانکار عملیات فاز اسکلت‌بندی بیمارستان آغاز می‌شود.

پوران‌فرد تصریح کرد: هم اکنون پروژه‌های بزرگ بهداشتی و درمانی با پیشرفت فیزیکی قابل قبول از جمله کلینیک ویژه و تخصصی دهدشت که با پیشرفت بالای 97 درصد، مرکز درمانی شهید بهشتی دهدشت نیز با پیشرفت فیزیکی افزون بر 95 درصد، آموزشگاه بهورزی دهدشت با پیشرفت فیزیکی 70 درصد، مرکز بستر درمانی دیشموک با 98 درصد، ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با پیشرفت فیزیکی 65 درصد، پایگاه سلامت دیشموک با پیشرفت 90 درصدی و بیمارستان شهرستان بهمئی با پیشرفت فیزیکی بالای 85 درصد در کهگیلویه بزرگ در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه 7 پروژه ویژه پایگاه سلامت شهری دهدشت و قلعه رئیسی نیز تحویل موقت شده است اظهار داشت: بیمارستان لنده در صورت تحویل زمین در کمترین زمان ممکن پیمانکار مشخص و تعیین تکلیف می‌شود.

پوران‌فرد گفت: در ماه گذشته همچنین برای راه‌اندازی سیستم گرمایشی و سرمایشی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت افزون‌ بر 33 میلیارد ریال به این بیمارستان تخصیص داده شد.

وی بیان کرد: همچنین 20 میلیارد ریال برای راه‌اندازی بخش‌های اورژانس و زایشگاه این بیمارستان اختصاص یافت و مبلغ 30 میلیارد ریال با همکاری معاونت توسعه وزارتخانه برای پرداخت کارانه معوق پرسنل و پزشکان به این بیمارستان پرداخت شده است.

پوران‌فرد ادامه داد: در مجموع در چهار ماه اخیر 130 میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی و مبلغ 30 میلیارد ریال نیز برای مطالبات پرسنلی کهگیلویه بزرگ اختصاص یافته که نشان از توجه ویژه تیم مدیریتی جدید نسبت به این حوزه دارد.

انتهای پیام/ح

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصدی تصفیه ‌خانه دوم آب شرب مرکز استان به عنوان طرح ویژه در مدت زمان کوتاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن کروبیان در بازدید از تصفیه خانه شماره ۲ آب شرب اردبیل، اظهار کرد: احداث تصفیه خانه دوم آب شرب اردبیل با هدف تصفیه آب چاه‌های داخل شهر اردبیل و به منظور گذر از بحران کم آبی با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال اجرا است.

وی افزود: این تصفیه‌خانه هم اکنون ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام طرح و تاسیسات وابسته آن بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

کروبیان با اشاره به اینکه برای ارتقای کیفی آب شرب اردبیل، دو پروژه عظیم در حال اجرا و بهره‌برداری است بیان کرد: پروژه تکمیل آبگیر سد یامچی هم اکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و پروژه سیستم ارتقای کیفی آب که در داخل تصفیه خانه اجرا شده هم اکنون تمام شده و تحویل شرکت آب و فاضلاب استان شده است.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: به منظور برداشت آب از تراز بالاتر جهت ارتقای کیفی آب شرب مرکز استان چهار بارج شناور در مدار بهره‌برداری است و دو بارج دیگر با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال خرید و نصب است.

کد خبر 749127

دیگر خبرها

  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت