Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارنستو والورده در آستانه بازی با والنسیا از احتمال عدم حضور اعجوبه آرژانتینی به بازی اول بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا خبر داد. ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل والنسیا در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) از تداوم دوری لیونل مسی، اعجوبه آژانتینی بلوگرانا از میادین سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال بارسلونا ابتدا اظهار داشت: با تعویض سرمربی، تغییر چندانی در سبک بازی والنسیا ایجاد نخواهد شد چون آنها تنها  2 روز است که مربی‌خودشان را عوض کرده‌اند. والنسیا نتایج خوبی با مارسلینو گرفت و با همان سبک 2  سال اخیر بازی خواهد کرد. بعید است تغییر قابل توجهی در سبک بازی رقیب شاهد باشیم. سال پیش در هر 3 بازی مقابل والنسیا به دردسر افتادیم؛ بخصوص در فینال جام حذفی . والنسیا با سیستم 2-4-4 کلاسیک و خطی بازی می‌کند و در مجموع می‌دانیم با چه تیمی مواجه می‌شویم.

او در ادامه افزود: مصاحبه مسی، کنایه به باشگاه بود؟ نمی‌دانم و  نخواستم مصاحبه‌اش را بخوانم. می‌دانم لئو چطور صحبت می‌کند. او را می‌شناسم.  هر کسی هر طور دوست دارد حرف مسی را تعبیر می‌کند اما وقتی او خیلی عادی به سوالات پاسخ می‌دهد، جای برداشت‌های متفاوت نیست. در مورد مصدومیتش هم باید بگویم من دکتر نیستم اما مشخصا کمی از طولانی شدن روند ریکاوری او نگران شدیم. گرچه اکنون آرام هستیم. بعید می‌دانم او به بازی با دورتموند برسد. البته مسی به زودی در تمرینات گروهی شرکت می‌کند و بازگشتش به میادین نزدیک است.

جدول رده‌بندی لالیگا

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند ۵-۱ آگزبورگ (بوندسلیگا - 2023/24)

تیم ادین ترزیچ با وجود آغاز بازی با نفرات ذخیره، برد پر گلی را مقابل حریفش جشن گرفت. 

دانلود (61.1MB)

دیگر خبرها

  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • خلاصه بازی دورتموند ۵-۱ آگزبورگ (بوندسلیگا - 2023/24)