Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین همایش سراسری تشکل‌های اساتید (طرح شهید شهریاری) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا - منطقه لرستان، داریوش جاوید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در حاشیه برگزاری همایش سراسری تشکل‌های اساتید، اظهار کرد: دومین همایش سراسری تشکل‌های اساتید (طرح شهید شهریاری) از ۲۲ تا ۲۶ شهریورماه جاری به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش با حضور ۴۵۰ نفر از استادان تشکل‌های سیاسی- اسلامی واحدهای دانشگاهی سراسر کشور به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.

وی با تشریح برنامه‌های این همایش افزود: در ایام این همایش پیش از ظهرها کارگاه‌های دانش‌افزایی برگزار و بعدازظهرها نیز چهره‌های مطرح لشکری و کشوری سخنرانی خواهند داشت. اهداف این طرح بسترسازی برای ارتباط و هم‌بندی نخبگان دانشگاهی دغدغه‌مند در راستای اثرگذاری فرهنگی، اجتماعی و ایجاد زمینه هم‌افزایی استادان در حوزه‌های مختلف است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، تحول و تعالی علوم انسانی، بررسی وضعیت اقتصادی کشور، مبارزه با فساد، تحولات منطقه‌ای، استاد تراز انقلاب اسلامی، بررسی عملکرد مجلس شورای اسلامی و آرایش احزاب در آستانه انتخابات را از محورهای این همایش عنوان کرد.

جاوید با اشاره به نامگذاری این همایش به نام شهید شهریاری به عنوان یکی از شهدای هسته‌ای کشور، خاطرنشان کرد: سال‌ها پیش دشمنان نظام تلاش کردند با به شهادت رساندن یکی از دانشمندان کشور جلوی پیشرفت‌های هسته‌ای را سد کنند؛ اما غافل از اینکه راه شهدا با شدت و سرعت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد. به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهادت این دانشمندان برجسته در راه آرمان‌های بلند و الهی به کشور، انقلاب اسلامی، ملت ایران و محیط علمی آبرو بخشید و آنان با این شهادت به بالاترین رتبه از ارزش‌های معنوی دست یافتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها