Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@08:46:59 GMT

توقف تولید پراید از سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۵۸۲۷

توقف تولید پراید از سال ۹۹

به گزارش جهان نيوز، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خصوص حذف شماره گذاری پراید از سال ۹۹ اظهار کرد: بر اساس ۱۱ سال تحلیل تصادفات که انجام داده ایم، متوجه شدیم بیشترین آسیب در تصادفات رانندگی با خودرو پراید بوده است، که خطرات زیادی را برای سرنشینان دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: البته ۹۲ درصد علت تصادفات عامل انسانی است و اگر رانندگان طبق مقررات رانندگی کنند، قطعاً آسیبی نخواهند دید و تصادفات تنها مشمول پراید نمی‌شود، بلکه برای تمام خودرو‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: اولین عامل در تصادفات انسان است، که رانندگان باید نهایت دقت را در حین رانندگی داشته باشند.

سردار هادیانفر گفت: تقریباً در هر تصادف با خودروی پراید، سرنشینان ۳/۸ دهم آسیب می‌بینند و باعث جان باختن یا مجروح شدن سرنشینان می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: ما موضوع را طی نامه‌ای به وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام کرده‌ایم و جلسات حضوری هم داشته‌ایم.   او بیان کرد: ۳ سازمان وزارت صنعت معدن تجارت، سازمان محیط زیست و پلیس راهور در شماره گذاری خودرو نقش دارند.

سردار سردار هادیانفر ادامه داد: ما به استناد قانون تاکید کردیم که شرکت سایپا باید امسال به تعهدات خود عمل کند و از سال ۹۹ تولید پراید متوقف کند و انشالله شماره گذاری این خودرو را در سال ۹۹ نداشته باشیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران کپی متن خبر برچسب ها: تولید خودرو پراید

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: تولید خودرو پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید وانت با پراید و حریق خودروی وانت پراید در کیلومتر ۷۰ محور قدیم تهران-ساوه، بعد از پرندک بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرندیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پایگاه زرندیه در محل حادثه، اقدام به رهاسازی سرنشینان کردند که هر ۲ سرنشین بر اثر این حادثه جان باختند و پس از رهاسازی پیکر هر ۲ متوفی تحویل عوامل آرامستان شد.

شهرجردی افزود: این عملیات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد و ۲ ساعت پس از آن به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس