Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان خوزستان عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان با اعلام این خبر گفت: در سال ۹۶ بین ۲ طایفه به دلیل اختلاف جزئی با هم درگیر می شوند که این نزاع جزیی به درگیری گسترده بین این ۲ طایفه تبدیل و نتیجه این اختلافات و درگیریها به کشته شدن ۸ نفر، مصدوم شدن ۴ نفر و تخریب منازل طرفین منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش کیانپور رئیس دادگستری و کیانی راد دادستان شادگان پس از ارجاع پرونده نزاع این ۲ طایفه به شورای حل اختلاف ، برای مصالحه بین این ۲ طایفه، اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر با همکاری شورای حل اختلاف شادگان و کارون ، ریش سفیدان و معتمدین محلی وارد عمل شده و پس از برگزاری چندین جلسه و ارائه توصیه های لازم به اصحاب دعوی، در جلسه ای با حضور رئیس دادگستری و دادستان شادگان و جمعی از مسئولان محلی بین ۲ طایفه دعوا صلح و سازش برقرار کردند و طرفین در این جلسه هم قسم شدند که از این به بعد در کنار یکدیگر با صلح و صفا زندگی کنند و کینه و کدورتهای پیش آمده را از بین ببرند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به گذشت ۲ طایفه از ادامه نزاع که منجر به صلح گردید را کاری بزرگ خواند و از تلاش و کوشش رئیس دادگستری ، دادستان شادگان ، اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر، شادگان و کارون ، معتمدین و ریش سفیدان در برقراری صلح و سازش میان این دو طایفه قدردانی کرد و از عموم مردم خواست تا در کنار شوراهای حل اختلاف در ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه همکاری و تعامل خوبی داشته باشند.

زبیدی نیا در ادامه بیان داشت: در راستای گسترش فرهنگ صلح و سازش و تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش پرونده ها ، بر ضرورت ارجاع پرونده های مهم به شورای حل اختلاف که قابلیت صلح و سازش دارند تاکید کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان