Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اعتصاب گسترده در پاریس -پایتخت فرانسه- سبب فلج شدن این شهر و حومه آن در امروز جمعه شد.

بر اساس این گزارش، اتحادیه‌ها در حال اعتراض به اجرای اصلاحات مرتبط با حقوق بازنشستگی توسط دولت امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه هستند.

شرکت حمل و نقل عمومی پاریس موسوم به RATP اعلام کرد ده خط مترو تعطیل و در چندین خط دیگر به شدت اختلال ایجاد شده است و این بزرگترین اختلال در خط متروی پاریس از سال ۲۰۰۷ محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران شرکت حمل و نقل عمومی پاریس از جمله کارگرانی هستند که قوانین کنونی به آن‌ها اجازه می‌دهد زودتر از دیگر شهروندان فرانسوی بازنشسته شوند و حقوق کامل بازنشستگی دریافت کنند.

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه خواهان ایجاد اصلاحاتی کلی در نظام حقوق بازنشستگی در این کشور است و می‌گوید این تغییرات سبب عادلانه‌تر شدن نظام پرداخت حقوق بازنشستگی دولتی می‌شود.

دولت فرانسه همچنین خواهان اجرای این قوانین برای همه بازنشستگان جدید است. مکرون وعده داده است سن بازنشستگی در این کشور همچنان ۶۲ سال باقی خواهد ماند، اما اگر قوانین جدید اجرایی شود، بازنشستگان در آینده ممکن است برای مدت زمان طولانی تری کار کنند.

بر اساس گزارش دولت، متوسط حقوق بازنشستگی در فرانسه امسال ۱۴۰۰ یورو در ماه با کسر مالیات بود. انتظار نمی‌رود این اصلاحات تا قبل از بهار آینده توسط دولت، ارائه و در پارلمان به بحث گذاشته شود.

64231

کد خبر 1299152

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فرانسه اعتصاب پاریس امانوئل مکرون سینمای ایران ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم دونالد ترامپ فوتبال اروپا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس کارگردانان سینمای ایران نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع ضدصهیونیستی در دانشگاه سوربن فرانسه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس؛ در ادامه جنبش‌های ضدصهیونیستی دانشجویان، امروز دانشگاه سوربن پاریس هم به پا خاست. دانشجویان با تعطیلی کلاس‌های درس در مقابل دانشگاه تجمع کردند. اسرائیل قاتل و مکرون همدست اسرائیل، از جمله شعارهای دانشجویان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تجمع ضدصهیونیستی در دانشگاه سوربن فرانسه
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد