Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسیمه غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی تیمش و شکست تیم مس کرمان گفت: بازی خوبی بود و توانستیم برنامه‌های مد نظر را در زمین اجرا کنیم. تیم کرمان مثل همیشه خوب ظاهر شد ولی این تیم ما بود که موفق شد موقعیت ها را به گل تبدیل کند و پیروز شود. تیم هیات فوتبال تیم همدل و خوبی است که با هدف قهرمانی تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر شرایط خوبی در تیم دارم و برای بازی هفته آینده مهیا می‌شویم.

بازیکن تیم هیات فوتبال خراسان درباره سطح کیفی مسابقات نیز گفت: سطح کیفی مسابقات بالاست چرا که تیم‌های خوبی حضور دارند و ملی پوشان در سایر تیم‌ها پخش شده‌اند. حدد ۷ تیم مدعی قهرمانی حضور دارند. شرایط خوبی در تیم دارم و سرمربی نیز از من رضایت دارد ، امیدوارم فصل جاری را با قهرمانی پشت سر بگذاریم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه درباره شرایط تیم ملی نیز گفت: حدود ۱۰ ماه تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ زمان باقی مانده است و ملی پوشان هدف بزرگی دارند تا بتوانیم از عنوان قهرمانیمان دفاع کنیم . به بازی های تدارکاتی زیادی نیاز داریم تا بتوانیم خود و تیم را محک بزنیم.

وی ادامه داد: از فدراسیون فوتبال تقاضا داریم بیشتر از تیم حمایت کنند. می دانیم که کادرفنی برنامه ریزی خود را دارد و برای بهتر شدن تیم تلاش می کند اما فدراسیون حمایت بیش‌تری کند بازی های تدارکاتی بیش تری در نظر بیگرد تا ما نیز با تلاش و پشتکار برای دفاع از قهرمانی بجنگیم.

کد خبر 4714058 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال بانوان نسیمه غلامی فوتسال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی بسکتبال جام جهانی بسکتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد مارک ویلموتس گابریل کالدرون کشتی تکواندو والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!