Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، ایجاد درآمد با ثبات و پایدار برای مددجویان تحت حمایت و توانمندسازی نیازمندان را به‌عنوان یک اصل مهم در حوزه خدمت‌رسانی اثربخش به جامعه هدف این نهاد عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، «هدایت صفری» روز گذشته در بازدید از کمیته امداد هیدج با اشاره به اینکه اصلاح الگوی مصرف و توجه به رونق تولید از شاخص‌های مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در جامعه هدف و بسترسازی برای اشتغال به کار مددجویان تحت حمایت با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی باید به‌عنوان یک اصل مهم در این بخش موردتوجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: شناخت مزیت‌های نسبی مناطق مختلف در حوزه اشتغال و بهره‌گیری از آن در خلق فرصت‌های جدید در این بخش از رویکردهای مهم کمیته امداد استان زنجان در اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت است.

 

صفری با اشاره به رونق تولید کفش در شهر هیدج، بر بهره‌گیری از این ظرفیت در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد تأکید کرد و افزود: به‌منظور ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهر هیدج، خوشه سازی و استفاده از ظرفیت راهبران شغلی در بخش تولید کفش در این شهر از اولویت‌های مهم این نهاد در حوزه اشتغال است.

 

وی رویکرد دیگر کمیته امداد در شهر هیدج را بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت مراکز نیکوکاری در واگذاری و برون‌سپاری بخشی از امور تصدی‌گری این نهاد از طریق این مراکز دانست و ادامه داد: شهر هیدج می‌تواند الگوی مناسبی در حوزه توسعه بعد مردمی این نهاد و اجتماع‌محور کردن فرآیند فقرزدایی و رسیدگی اثربخش به نیازمندان قرار گیرد.

 

صفری همچنین افزود: ایجاد درآمد  با ثبات و پایدار برای مددجویان تحت حمایت و توانمندسازی نیازمندان به‌عنوان یک اصل مهم دیگر در حوزه خدمت‌رسانی اثربخش به جامعه هدف این نهاد باید موردتوجه کارگزاران محرومیت‌زدایی در نهاد انقلابی و ولایی کمیته امداد موردتوجه قرار گیرد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزاداری محرم عاشورا عاشورای حسینی خبرگزاری شبستان ماه محرم مسجد استان بوشهر نماز جمعه محرم تاسوعای حسینی توانمندسازی مددجویان حمایت از محرومان مددجویان کمیته امداد کمیته امداد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کاشفی ظهر یکشنبه در نشست خبری به میزبانی بسیج سازندگی سمنان، ضمن بیان اینکه ایجاد نیروگاه‌های کوچک مقیاس در روستاها و مناطق محروم یکی از اقدامات حوزه محرومیت زدایی است، تاکید کرد: برق تولیدی این نیروگاه‌ها از خانواده‌های محروم خریداری و در نتیجه مفر درآمدی برای این نوع خانواده‌ها مهیا می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی، شرکت برق و کمیته امداد استان سمنان در این ارتباط با هم همکاری می‌کنند، افزود: ایجاد ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس با مشارکت کمیته امداد استان سمنان در سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده اما تلاش می‌کنیم در سال جاری ۳۵۰ نیروگاه محقق شود.

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با کمیته امداد استان در این ارتباط خبر داد و افزود: برخی از نیروگاه‌های کوچک مقیاس خانگی در استان طی هفته بسیج سازندگی افتتاح می‌شود.

کاشفی بیان کرد: ۴۹۶ متقاضی احداث نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان سمنان وجود دارد که توسط کمیته امداد احصا برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس تسهیلات دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان سمنان نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات داده شده است، گفت: تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه تأمین می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان همچنین گفت: ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان طی هفته بسیج سازندگی و با حضور مسئولان به بهره برداری خواهد رسید که کمک خوبی به لحاظ اقتصادی به خانواده‌ها می‌کند.

کد خبر 6097412

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است