Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی انگلیس،‌ فرانسه و آلمان، در بیانیه‌ای مشترک از ایران خواستند به تعهدات برجامی‌اش پایبند بماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی با صدور بیانیه‌ای مشترک از جمهوری اسلامی ایران خواستند به تمامی تعهدات برجامی‌ خود پایبند بماند.

 

طبق ترجمه ایسنا از بی‌بی‌سی، کشورهای اروپایی نسبت به نسبت تحریم‌های اعمالی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ابراز نگرانی کردند و مدعی شدند که این تحریم‌ها در کنار کاهش تعهدات برجامی ایران موجب می‌شود تا در نهایت برجام فروبپاشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بیانیه بر استفاده از "اقدامات دیپلماتیک" برای حل مشکلات اخیر تاکید شده است. این کشورها همچنین تاکید کردند که خواهان مذاکره و گفت‌وگو هستند.

 

همچنین این کشورها بار دیگر حمایت خود از برجام را ابراز کردند و از ایران خواستند تا با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کامل داشته باشد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم عاشورا مسجد عاشورای حسینی تاسوعای حسینی محرم نماز ظهر عاشورا عزاداری نماز جمعه ایران و اتحادیه اروپا برجام اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به این ترتیب سطح امید به زندگی در ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا نسبت به سال ۲۰۲۲ میلادی ۰.۹ افزایش یافته است.

بنا به اعلام اداره آمار اروپا سطح امید به زندگی در ۱۵ کشور عضو اتحادیه از میانگین کشور‌های عضو بیشتر است. بیشترین سطح امید به زندگی در سال ۲۰۲۳ مربوط به اسپانیا با ۸۴ سال است. 

ایتالیا و مالت به ترتیب با ۸۳.۸ و ۸۳.۶ سال در جایگاه‌های دوم و سوم در میان کشور‌های عضو اتحادیه اروپا قرار دارند. 

در مقابل پائین‌ترین سطح امید به زندگی در میان اعضای اتحادیه در بلغارستان با ۷۵.۸ سال، لتونی با ۷۵.۹ سال و رومانی با ۷۶.۶ سال ثبت شده است. 

سطح امید به زندگی در کشور‌های عضو اتحادیه اروپا در سال گذشته ۰.۲ بیشتر از سطح آن در دوران پیش از همه‌گیری کرونا بود.

این در حالی است که میزان امید به زندگی در ۱۸ کشور عضو اتحادیه اروپا نسبت به دوران پیش از شیوع بیماری «کووید ۱۹» افزایش یافته است.

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد؛ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • اتحادیه اروپا: تهدید دیوان بین‌المللی کیفری غیرقابل قبول است
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت