Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شوشتر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این زیر گذر برای توسعه آتی شهر و چشم انداز ۱۰ساله طراحی شده که بار ترافیکی شهر شوشتر از شمال به جنوب خیابان علامه شیخ و پل شهید کجباف به خیابان امام خمینی(ره) ضلع غربی را کاهش می دهد.

عباس اسکندری گفت: اعتبار اولیه این پروژه ۷۵میلیارد ریال بوده که ۲۵ درصد قرار داد نیز به آن افزوده شد و به ۹۴میلیارد ریال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی مشکلات فنی و مالی باعث شد که این پروژه گاهی متوقف شود اما با پیگیری مسئولان شهرستان و استان موانع برطرف و سرانجام پروژه به مرحله بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: از زمان شروع این پروژه ۵۰درصد هزینه آن را استانداری پذیرفت تا از محل اعتبار ارزش افزوده و تملک دارایی تزریق کند اما در مجموع حدود ۶۰تا ۷۰درصد این پروژه از اعتبارات دولتی و بقیه آن نیز از اعتبارات جاری شهرداری تامین شد.

شهردار شوشتر افزود: طول پروژه از شمال به جنوب ۴۵۰متر است و ۲۵۶شمع از ارتفاع سه تا ۱۰متر در این پروژه اجرا شده است. عرض پروژه ۱۵.۵متر و عرض هر سواره حدود ۷.۲۰ سانتیمتر است و حدود ۹۰۰ تن آرموتور در آن استفاده شده و بیش از ۴۳هزار مترمکعب در این پروژه خاکبرداری و پنج هزار متر مکعب نیز بتن ریزی انجام شده است.

۷۱۵۹ / ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پروژه ساختمانی شوشتر خوزستان تکمیل زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد