Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:16:17 GMT

دلیل عجیب راننده خودرو برای استفاده از کلاه ایمنی! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۶۹۸۶

دلیل عجیب راننده خودرو برای استفاده از کلاه ایمنی! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک راننده هندوستانی با اقدام عجیب خود حین رانندگی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. پییوش وارشنی که اهل منطقه الیگراه هند است، در پاسخ به پرسش خبرنگار در مورد علت این اقدام عجیب خود گفت که به دلیل جریمه نشدن از کلاه ایمنی استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به ادعای این مرد جوان، پلیس رانندگی در تاریخ ۲۷ آگوست او را به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی حین رانندگی خودرو مبلغ ۵۰۰ روپیه جریمه کرده بود.

پییوش در این باره گفت: « از آنجا که نگران هستم دوباره جریمه نشوم، حین قرار گرفتن پشت فرمان ماشین از کلاه ایمنی استفاده می‌کنم». او افزود:« پس از مراجعه به اداره پلیس رانندگی آن‌ها اعلام کردند این موضوع را مورد بررسی قرار خواهند داد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خبرنگاری که با این راننده مصاحبه کرده بود، سپس به سراغ پلیس رانندگی رفت و صحت و سقم ماجرا را جویا شد. پلیس رانندگی با پذیرش تلویحی اشتباه رخ داده گفت که ما هویت و شماره پلاک خودروی این فرد را مورد بررسی قرار دادیم. ممکن است، به خاطر اطلاعات اشتباه چنین اتفاقی رخ داده باشد. ما به زودی با بررسی دقیق این موضوع جریمه در نظر گرفته شده را لغو خواهیم کرد.

انتهای پیام /

راننده هندی با اقدام عجیب خود سوژه رسانه‌ها شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رانندگی جریمه رانندگی پلیس رانندگی کلاه ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی امیدوار اظهار کرد: صبح شنبه یک دستگاه خودرو پژو به دلیل لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده با پاکبانی در بزرگراه شهید میرزایی حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا اول خیابان مسلم برخورد کرد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: در این حادثه خودرو پژو پارس از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با آیلند میانی با پاکبان برخورد کرد.

وی گفت: طبق بررسی اولیه، راننده، مقصر حادثه است اما علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6096352

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد