Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@10:06:07 GMT

باد و سرما حریف جدی ماشین و شهر خودرو

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۷۱۶۸

باد و سرما حریف جدی ماشین و شهر خودرو

دیدار امروز تبریز در شرایط سخت آب و هوایی برای هر دو تیم برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی تبریز از ساعت 19:30 در استادیوم بنیان دیزل میزبان پدیده شهر خودرو مشهد خواهد بود. این دیدار با درخواست تغییر ساعت برگزاری توسط تبریزی ها همراه بود که با مخالفت سازمان لیگ مواجه شد تا این دیدار در همان ساعت اعلام شده برگزار شود که این موضوع مشکلاتی را در پی خواهد داشت که میشد براحتی آن را حل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در روزهای گذشته هوای تبریز با کاهش شدید دما به همراه باد و طوفان در بیرون شهر همراه بود که با غروب آفتاب نیز به اوج خود می رسد و این دیدار نیز دقیقا با غروب آفتاب آغاز خواهد شد. هواشناسی برای این ساعت دمای 21 درجه با سرعت باد 15 کیلومتر در ساعت را برای شهر تبریز پیش بینی کرده است که با توجه به محل ساخت استادیوم بنیان دیزل دمای حسی حداقل 10 درجه سرد تر و 5 کیلومتر سرعت باد بیشتر را شاهد هستیم که چنین وضعیتی در این دیدار دمای حسی هوا در به 16 درجه و سرعت باد را به 20 کیلومتر خواهد رساند.

 

به طور کلی تر میتوان گفت هوای این روزهای تبریز زمستانی شده است ولی تایم برگزاری مسابقات در تایم تابستانی مانده است که موجب کاهش کیفیت فوتبال خواهد شد.

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!

ادموند بارسقیان یوتیوبر ایرانی ساکن کالیفرنیا که پست‌هایش مربوط به خودرو است، صبح امروز دوشنبه به وقت محلی در حال شوآف رانندگی با مک لارن سنا ۱.۵ میلیون دلاری بود که کنترل خودرو را از دست داد و ماشین گرانقیمت را به آهن پاره تبدیل کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ماشین به دیوار نمایشگاه اتومبیل لکسوس برخورد کرد و متوقف شد.

ادموند موندی که خود را یک کارآفرین معرفی کرده، در پستهایش سوار بر خودرو‌های گرانقیمت شده و با آنها ویراژ می‌دهد.

به گفته کارشناسان نوع برخورد طوری است که شرکت بیمه خسارت را پرداخت نخواهد کرد و هزینه تعویض و تعمیر نیز سرسام آور خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # خودرو ، تصادفات رانندگی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • ما مجرم زاده می‌شویم