Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@22:44:44 GMT

سقوط پراید به تاریک دره همدان

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۷۲۰۵

سقوط پراید به تاریک دره همدان

رییس پلیس راه استان همدان گفت: نیمه شب گذشته بر اثر سقوط یک دستگاه سواری پراید در منطقه تاریک دره همدان چهار تن مجروح و مصدوم شدند.

سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هر چهار سرنشین این وسیله نقلیه به مرکز درمانی منتقل شدند که یکی از آنها به کما رفته است.

وی گفت: جاده گنجنامه تویسرکان که بخشی از آن به نام تاریک دره معروف است یکی از محورهای حادثه خیز و ناایمن همدان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: این مسیر ۳۵ کیلومتری دارای پرتگاه های عمیق و خطرناک، پیچ های تند، شیب و عرضی و طولی غیراستاندارد و خطرناک بوده که در صورت تردد با بیش از ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت احتمال بروز خطر واژگونی زیاد است.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: این مسیر در گذشته مالرو بود که تنها با پخش چند تن آسفالت بر روی این مسیر، آن را به یک جاده اتصالی همدان به تویسرکان تبدیل کرده‌اند.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: این مسیر به علت حادثه خیز بودن ۶ ماه از سال مسدود است چرا که در فصل زمستان و برفگیر، به علت نبود امکان بازگشایی راه، تردد از آن امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه پیش از توریستی کردن این مسیر باید این جاده را ایمن سازی کرد، گفت: هر ساله پنج نفر در این مسیر ۳۵ کیلومتری جان خود را از دست می‌دهند.

۱۴۹ تن چهار ماهه سالجاری در سوانح جاده ای همدان جان باختند که این آمار چهار ماهه سال گذشته ۱۴۲ تن بوده است.

۱۰۶ تن در سوانح برون شهری، ۲۵ تن در معابر درون شهری، پنج تن در محورهای روستایی و ۱۳ تن در سایر معابر جان خود را از دست دادند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سقوط پراید تاریکدره همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی گفت: سقوط نوجوان ۱۶ ساله کاشانی در ارتفاعات بخش قمصر موجب مرگ وی شد. - اخبار استانها -

روح‌الله فدائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: در پی تماس با سامانه 125 این سازمان در شب گذشته، چهار تیم از آتش‌نشانی و جمعیت هلال احمر  کاشان سریعا به محل حادثه جاده قمصر به قهرود اعزام شده و صعود داشته‌اند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان ضمن اشاره به جزئیات حادثه تاکید کرد: این فرد که به علت عدم شناخت از مسیر برگشت مناسب پس از صعود، قادر به ادامه مسیر نبوده و در کوه گم شده است.

وی افزود: بنا به اظهارات همراه نوجوان در حال برگشت از کوه مسیرهای خود را تغییر داده و هرکدام از یک مسیر  ادامه می‌دهند که یکی از آن‌ها  مفقود می‌شود و از این رو تیم‌ها مستقر در محل حادثه به جست‌وجو می‌پردازند.

فدائی افزود: حدود ساعت 2:30 بامداد امروز بود که تیم‌های امدادی  آتش‌نشانی  و جمعیت هلال احمر در حال گشت‌زنی در ارتفاعات پایین فرد را پیدا می کنند که شواهد نشان از این داشته که به علت سقوط از ارتفاع کوه فوت کرده است.

اطفای 284 آتش‌سوزی توسط آتش‌نشانی کرج در اسفند1402

وی با بیان اینکه فرد متوفقی نوجوان 16 ساله بود، تاکید کرد: با توجه به اینکه کوهنوردی شرایط و تجهیزات خاص خود را دارد از شهروندان درخواست داریم هرگز بدون تجهیزات مناسب سفر نکنند و ب مربی و راهنما اقدام به صعود از ارتفاعات کرده و به نحوی برنامه‌ریزی کنند که ساعتی قبل از غروب خورشید به پای کوه رسیده باشند.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی