Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاری خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عبدالرضا بهادر در این زمینه اظهار کرد: با تلاشهای بی‌وقفه، شهرداری بندرعباس در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان به عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه بافت‌های فرسوده شهری مورد تقدیر عالی‌ترین نماینده دولت در استان قرار گرفت.وی افزود: این جشنواره هر ساله در سطح استان و کشور برگزار می‌شود و امسال با توجه به کارنامه درخشان و اقدامات قابل توجه در زمینه احیای بافت‌های فرسوده، شهرداری بندرعباس مورد تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی و زیربنایی شهرداری بندرعباس ادامه داد: اقداماتی مانند بازگشایی بیش از ۳۰ خیابان جدید در محلات قدیمی شهر، ایجاد زیرساخت مانند پارک محله‌ای، فرهنگسرا، سرای محله، زمین ورزشی و غیره بخشی از این اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری بندرعباس در این دوره مدیریتی بوده که نظر داوران جشنواره را به خود جلب کرده است.بهادر اضافه کرد: اقدامات شهرداری بندرعباس باعث رونق بخشی به این مناطق شده و آثار آن نیز مشهود است. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی دولت شهرداری معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

دوستی در ادامه بیان داشت: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری وسیکل ترکیبی، سالانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی تولید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد