Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:39:58 GMT

عملیات تخلیه و بارگیری در بندر چابهار ۴۳ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۷۴۹۲

عملیات تخلیه و بارگیری در بندر چابهار ۴۳ درصد افزایش یافت

بهروز آقایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیر نفتی در بندر چابهار از ابتدای امسال تا ۱۵ شهریور ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی میزان تخلیه و بارگیری شناورهای بالای هزار تن ۲۷ درصد، صادرات کالاهای غیر نفتی ۱۰۰ درصد و کاپوتاژ کالاهای نفتی ۱۰۳ درصد رشد را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به این که بندر چابهار، به عنوان بزرگترین بندر اقیانوسی کشور از قابلیت ها و زیرساخت های مناسبی برای واردات بخشی از کالاهای اساسی مورد نیاز کشور برخوردار است، اقدام هایی برای پهلوگیری کشتی های حامل این نوع کالاها نیز در این بندر انجام شده است که طبق اعلام وزارت صمت به زودی محقق می شود.

آقایی افزود: همزمان با تخلیه کالاهای اساسی سهم سیستان و بلوچستان و استان های شرقی کشور شاهد رونق بیش از پیش محور شرق، اشتغالزایی، کاهش زمان و هزینه های وارده بر کالا خواهیم بود.

کد خبر 4717342

منبع: مهر

کلیدواژه: بندر چابهار سیستان و بلوچستان ماه محرم قزوین بوشهر مراسم عزاداری شیراز عاشورا ایلام اربعین حسینی شهرکرد خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر گرگان تاسوعا و عاشورا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامرضا قنبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: ۱۰۱ فروند کشتی محصول غلات به وزن ۲۸۱ هزار تن فروردین ماه امسال در بندر امیرآباد تخلیه شد.

او افزود:این غلات شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر گفت: این کشتی‌ها توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • آمادگی تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار