Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@17:04:17 GMT

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آتش‌نشانی از امروز

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۷۵۹۲

نتایج اولیه آزمون علمی مشاغل پیمانی آتش نشانی از امروز به صورت کارنامه اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، عباس کرکه آبادی مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فن آوری اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با اعلام این خبر گفت: آزمون علمی مشاغل پیمانی آتش نشانی در مردادماه سال جاری از سوی سازمان شهرداری‌ها برگزار شد و داوطلبان می‌توانند از امروز شنبه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/ از نتایج آزمون آگاه شوند.

وی افزود: نتایج اعلام شده به میزان سه برابر ظرفیت استخدامی بوده و اعلام شدگان جهت بررسی مدارک معرفی می شوند.

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور تاکید کرد: هرگونه پاسخگویی به داوطلبان درخصوص کارنامه آنها صرفا از طریق سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی انجام می شود.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، کرکه‌آبادی همچنین گفت: نتیجه نهایی داوطلبان، در صورتی که جهت آزمون عملی معرفی شدند، پس از انجام آزمون فوق و سایر مراحل قانونی مشخص خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آتش نشانی سامانه سماح ماه محرم جان بولتون مقتدی صدر سحر خدایاری مایکل شوماخر کاروان اسرا نفتکش آدریان دریا اسدالله عسگراولادی صبا کمالی شفافیت آرای نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ محمدرضا وحیدی،افزود: این آزمون صبح روز جمعه 14 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در 57 حوزه امتحانی معرفی شده در استان کرمان برگزار می‌شود.   رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان کرمان گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی درحوزه های امتحانی 7 شهرستان(کرمان-بم-جیرفت-رودبارجنوب-زرند-سیرجان-کهنوج) برگزار خواهد شد.   وحیدی، تصریح کرد: در این آزمون که توسط سازمان جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد در مجموع  21169 نفر نام نویسی کرده و به رقابت خواهند پرداخت.  

دیگر خبرها

  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • ۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد