Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات سنتی مشت‌زنی در "آبوجا" پایتخت نیجریه/ رویترز تظاهرات حامیان چین در هنگ کنگ/ آسوشیتدپرس تظاهرات در اعتراض به خشونت علیه زنان در شهر "ژوهانسبورگ" آفریقای جنوبی/EPA وزن کشی کدو تنبل‌های بزرگ در نمایشگاه گل وگیاه پاییزه در بریتانیا/ PA نخستین روز فصل مدرسه در شهر "هراره" پایتخت زیمبابوه/ آسوشیتدپرس غذا دادن به اسب آبی 2 ساله باغ وحش شهر "ماناگوئا" پایتخت نیکاراگوئه/ رویترز سیل در شهر "هوستون" ایالت تگزاس آمریکا/ آسوشیتدپرس خوش و بِش" کلی کرفت" سفیر جدید ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل با همتای آفریقای جنوبی خود در مقر شورای امنیت ملل متحد/ آسوشیتدپرس حمل مجسمه فیلی خدای "گانش" از سوی هندوها در ساحل اقیانوس هند شهر بمبئی هندوستان در قالب جشنواره آیینی "گانپاتی"/ EPA تظاهرات و اعتصاب کارگران صنعت پوشاک بنگلادش در شهر داکا/رویترز "گریس موگابه" بیوه "رابرت موگابه" رییس جمهوری فقید زیمبابوه در خانه‌اش در شهر "هراره" در زیر تابلوی عکس همسرش در حال عزاداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/رویترز مسابقات موج سواری با تخته سگ‌ها در ایالت کالیفرنیا آمریکا/ رویترز مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از رونمایی گوشی "آیفون 11" تا عزاداری عاشورای پناهجویان در یونان

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران

پس از سالها انتظار، پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور هزاران نفر از مردم قم ، در صحن جامع مهدوی استان مقدس مسجد جمکران آرام گرفتند.

دریافت 24 MB

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • (تصویر) حلقه‌های المپیک در آتش سوختند
  • حلقه‌های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد!
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر
  • درگیری پلیس با تظاهرات‌کنندگان روز کارگر در پاریس
  • ماجرای حمله پوتین به بزرگترین ایالت بکر آمریکا!
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح