Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:34:26 GMT

اصفهان| ذوب‌‌آهن و تراکتور؛ جدال انتقامی در فولادشهر

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۸۰۴۵

اصفهان| ذوب‌‌آهن و تراکتور؛ جدال انتقامی در فولادشهر

تیم فوتبال ذوب‌آهن در سومین دیدار خود از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف تراکتور برود. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس روز یکشنبه 24 شهریورماه با برگزاری 4 دیدار ادامه می‌یابد که در یکی از این رقابت‌ها، ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم تراکتور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر پس از حدود 2 هفته تعطیلی از روز گذشته دوباره آغاز شده و تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سوم، باید به مصاف تراکتور تبریز برود. دیداری سخت و جذاب که نتیجه آن علاوه بر 2 تیم برگزارکننده، برای سایر تیم‌ها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و می‌تواند در شکل‌گیری مدعیان قهرمانی نقش ویژه‌ای ایفا کند.

سبزپوشان اصفهانی در حالی آماده این دیدار می‌شوند که در 2 هفته ابتدایی لیگ برتر، بردی به دست نیاورده و با یک شکست و یک تساوی مقابل تیم‌های سایپا و پارس جنوبی، با یک امتیاز در رده یازدهم جدول جای دارند. ذوبی‌ها طی هفته‌های گذشته دست‌خوش تغییرات گسترده‌ای در سطح مدیریتی خود شده و اخبار این تیم تحت تأثیر این تغییرات بود.

در آن سو، تراکتورسازی که با 4 امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد، در 2 هفته ابتدایی لیگ مقابل نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل متوقف شده و در هفته دوم از سد پرسپولیس گذشت و در قامت یکی از مدعیان جدی لیگ ظاهر شد.

تقابل ذوب‌آهن و تراکتورسازی قابلیت تبدیل شدن به یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته سوم را دارد. تنش‌های اخیر میان 2 باشگاه بر سر مسئله شکاری و همچنین 3 بازیکن سرباز ذوبی‌ها در کنار شکست فصل گذشته تراکتوری‌ها در اصفهان که عملاً سرخ‌پوشان تبریزی را از گردونه‌ی مدعیان قهرمانی حذف کرد، این دیدار را به اوج حساسیت کشانده و تبدیل به دوئلی تمام عیار کرده است.

ذوب‌آهن در شرایطی آماده این دیدار حساس می‌شود که فصل جدید را خوب شروع نکرده و نمایش 2 هفته گذشته شاگردان منصوریان نشان داد که این تیم هنوز تا رسیدن به آمادگی کامل فاصله دارد و هنوز به هماهنگی لازم دست نیافته است. این ناهماهنگی در فاز دفاعی بیشتر خود را نشان داده و موجب می‌شود تا زمانی که تیم تحت فشار قرار می‌گیرد، نتواند آن‌گونه که لازم است از داشته‌هایش حراست کند. ذوب‌آهن دروازه‌بان و مدافعان خیلی خوبی در اختیار دارد و اگر بتواند این مشکل را رفع کند، به طور قطع در شرایط ایده‌آل‌تری قرار می‌گیرد.

ذوب‌آهن در کمربند میانی وضعیت خوبی دارد، بازگشت به موقع اسماعیلی‌فر، مهدی‌پور و پهلوان در کنار حضور بازیکنانی مثل بوحمدان، حدادی‌فر، نیک‌نفس و عباسی دست منصوریان را برای تغییرات مدنظرش باز گذاشته است. در فاز هجومی اما شرایط ذوبی‌ها سخت است. سبزپوشان اصفهانی اگرچه در پارامترهای هجومی و خلق موقعیت عملکرد نسبتاً خوبی داشته‌اند اما غیبت احتمالی کریستانوس و مطهری می‌تواند کا را برای منصوریان و تیمش سخت کند.

منصوریان و تیمش مقابل تراکتور کار سختی پیش رو دارند. ذوبی‌ها که در 2 هفته ابتدایی جزو ناکامان بزرگ لیگ بوده و فشارها برای نتیجه‌گیری روی آنها زیاد است، در این هفته باید مقابل تیمی به میدان بروند که در فاز هجومی بسیار قدرتمند بوده و از هافبک‌ها و مهاجمان بسیار خوبی برخوردار است. حضور بازیکنانی مانند دژاگه، حاج‌صفی، میمبلا، فورچونه، اسدی، انصاری و سوگیتا در کمربند میانی و خط حمله تراکتور، شرایط این تیم را در فاز هجومی آرمانی نموده و قطعاً شب سختی را برای ذوبی‌ها رقم می‌زند.

تراکتور تیم قدرتمند و جنگنده‌ای است که فوتبال هجومی و روانی را به نمایش می‌گذارد و از انسجام تاکتیکی و نظم تیمی خوبی برخوردار است. شاگردان دینزلی در هر 2 فاز دفاعی و هجومی عملکرد خوبی داشته و در بهترین شرایط خود هستند. حضور مظاهری درون دروازه تراکتور خط دفاعی این تیم را تبدیل به نقطه اتکاء دینزلی نموده و دست این مربی را برای برنامه‌های مدنظرش باز گذاشته است.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتورسازی با توجه به انگیزه بالا، سبک بازی و بازیکنان حاضر در 2 تیم، قابلیت تبدیل شدن به یک رقابت جذاب و پر افت و خیز را دارد. باید منتظر ماند و دید تفکرات کدام مربی پیروز میدان خواهد بود.

خدمت سربازی‌ بازیکنان ذوب‌آهن به اتمام رسید؛ غیبت پهلوان، اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور مقابل تراکتورخبر خوش برای منصوریان؛ مجوز بازی بازیکنان سرباز ذوب‌آهن صادر شداصفهان| باید با ذوب‌آهن همکاری شود تا بازیکنان سرباز به بازی تراکتورسازی برسند

برترین گلزنان:

بوحمدان و حاج‌صفی هر 2 یا یک گل‌زده برترین گلزنان 2 تیم در این دیدار هستند.

محرومان و مصدومان:

هر 2 تیم بازیکن محرومی برای این دیدار ندارند اما در تیم ذوب‌آهن ارسلان مطهری و کریستانوس ممکن است به دلیل مصدومیت به بازی مقابل تراکتور نرسند. در آن سو تراکتوری‌ها نیز اکبر ایمانی و مازولا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

اتفاق ویژه:

ذوب‌آهن و تراکتور طی ماه‌های اخیر روزهای پرتنشی را پشت سر گذاشتند، چالش‌های 2 تیم بر سر پرونده رضا شکاری و بازیکنان سرباز رقابت آنها را به اوج حساسیت کشانده و از طرف دیگر پیوستن مظاهری به تراکتور و تقابل او با ذوبی‌ها از جذابیت‌های ویژه این دیدار است.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن:

یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، دانیال اسماعیلی‌فر، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، رضا حبیب‌زاده، احسان پهلوان و مهدی مهدی‌پور

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب احتمالی تراکتورسازی:

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، احسان حاج‌صفی، رضا اسدی، ویلیان میمبلا، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و کوین فورچونه

سرمربی: مصطفی دینزلی

برنامه سایر بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال به این شرح است:

شنبه 23 شهریورماه

فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان

ماشین‌سازی تبریز - شهرخودرو مشهد

یکشنبه 24 شهریورماه

نفت‌ مسجدسلیمان - استقلال تهران

شاهین‌ شهرداری بوشهر - پیکان

سایپا البرز - نساجی مازندران

دوشنبه 25 شهریورماه

پرسپولیس تهران - صنعت‌ نفت آبادان

انتهای پیام/

R41346/P4001/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد. پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن