Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@08:31:09 GMT

سیل مرگبار در اسپانیا

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۸۴۵۷

سیل مرگبار در اسپانیا

بارش باران های سیل آسا و رانش زمین در اسپانیا جان 5 تن را گرفت. سیل

در پی وقوع سیلاب در مناطقی از جنوب شرق اسپانیا دست‌کم پنج تن جان خود را از دست داده و تعداد ۳۵۰۰ نفر دیگر نیز مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

اسپانیا

در مناطقی از والنسیا، مورسیا و اندلس بارش شدید و بی‌سابقه باران به طغیان رودخانه‌ها منجر شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بارش باران‌های سیل‌آسا موجب انسداد مسیرهای ارتباطی و اختلال در تردد وسایل حمل و نقل عمومی و سرگردانی شماری از مسافران شده‌ است.

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، تاکنون هزاران نیروی پلیس، آتش‌نشان و سرباز با کمک بالگرد و قایق برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها