Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با مشخص شدن حریفان ملی پوشان قایقرانی ایران در مسابقات آزمایشی المپیک شهلا بهروزی راد و عادل مجللی امروز با رقابتشان را در توکیو آغاز می کنند.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قایقرانی آزمایشی المپیک در توکیو آغاز شده و ملی‌پوشان قایقرانی کشورمان نیز حریفان خود در مرحله گروهی را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش پاراکانو و مسابقه کلاس KL3 بانوان شهلا بهروزی راد دارنده مدال برنز رقابت های قهرمانی جهان و دارنده سهمیه پارالمپیک توکیو در گروه دوم مسابقه می دهد و رقبایی از استرالیا، فرانسه و‌ سوئد دارد.
عادل مجللی نماینده کانوکانادایی کشورمان است که در کانو تکنفره 1000 متر پارو خوهد زد. او در گروه دوم با حریفانی از ژاپن، مجارستان، بلاروس، جمهوری چک و لیتوانی رقابت خواهد کرد.
مسابقات آزمایشی المپیک همیشه یکسال قبل از این رویداد بزرگ برگزار می شود که عادل مجللی و شهلا بهروزی راد دو نماینده قایقرانی کشورمان در این مسابقه هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قایقرانان ایران مسابقات آزمایشی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز در فجیره امارات آغاز شد و در اسلحه فلوره بانوان زهرا کارگر ملی‌پوش یزدی در مرحله مقدماتی با ۵ باخت و یک برد از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

زهرا کارگر در جدول رده بندی از بین ۱۴ شمشیرباز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم