Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر ابوالفضل خواجوی راد مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اعلام این خبر افزود: بر اساس مصوبات شورای بورس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، حداکثر ۱۰ درصد از دانشجویان غیر ایرانی شهریه پرداز می توانند از بورس یک ساله برخوردار شوند.

وی افزود: ۱۰ درصد از دانشجویان غیر ایرانی شهریه پرداز مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

D)  که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشغول به تحصیل هستند در صورت کسب موفقیت های چشمگیر و توانمندی های بالا بر اساس شیوه نامه مربوطه، تایید در شورای بورس دانشگاه و اخذ استعلامات مورد نیاز، از بورس یک ساله برخوردار خواهند شد.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: دانشجویان غیر ایرانی شامل دانشجویانی که دارای بورس نوع اول و یا فاقد بورس بوده و متقاضی دریافت این تسهیلات هستند پس از مطالعه شیوه نامه مریوط، جهت ثبت نام با گروه آموزشی و دانشکده محل تحصیل هماهنگ کنند.

کد خبر 4717446

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشجویان خارجی دانشجویان بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشجویان دانشگاه های ایران وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه پیام نور حسین توکلی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت پذیرش بدون آزمون دانشگاه تهران منصور غلامی دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند