Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا وطن‌خواه، پیشکوت پر آوازه فوتبال ایران که سابقه مربیگری در تیم ملی فوتبال را هم دارد، پیرامون برد دو بر صفر مقابل هنگ‌کنگ به خبرنگار برنا گفت: 90 درصد مردم ایران پیش از بازی مطمئن بودند ما هنگ‌کنگ را شکست خواهیم داد. به طور کلی تیم‌های جنوب شرق آسیا به جز کره، ژاپن و اخیرا هم چین نمی‌توانند مقابل تیم ملی ما عرضه اندام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در دیدار بعد با تیم کامبوج بازی داریم که این تیم هم نمی‌تواند برای ما مشکلی ایجاد کند. البته تیم ملی نباید حریف خود را دست‌کم بگیرد اما من فکر می‌کنم مهمترین بازی ما در این گروه با عراق است، البته همیشه عراق و بحرین را شکست داده‌ایم اما باخت نیز پیش آمده و کادر فنی باید همه جوانب را در نظر بگیرند.

وطن‌خواه در ادامه پیرامون عملکرد ویلموتس نیز عنوان کرد: ویلموتس مربی حرفه‌ای است. البته کی‌روش هم به لحاظ فنی خوب بود اما ایراداتی در مباحث رفتاری داشت که خوشبختانه ویلموتس ندارد و تا اینجا نشان داده فرد بسیار پخته و کاربلدی است. من از بازگشت بازیکنی مثل رضائیان به دوران اوج خود خوشحالم اما از آن سو نیز باید جوانانی به تیم ملی تزریق شوند تا جا پای بازیکنانی مثل شجاعی و دژاگه در آینده بگذارند.

مربی اسبق تیم ملی درباره عملکرد تیم امید و انتقاداتی که از باخت این تیم به ازبکستان مطرح شده، عنوان کرد: بازی تدارکاتی اسمش روی آن است، اما پیرامون باخت سنگین به ازبکستان باید کمی بیشتر تامل کرد. من برای فرهاد مجیدی احترام زیادی قائل هستم. اگر او سرمربی تیم ملی نوجوانان، جوانان و سپس امید می‌شد و پله پله بالا می‌آمد شاید تجربه‌اش بیشتر به کار می‌آمد آن موقع می‌توانستیم راحت‌تر از او دفاع کنیم. اما بحث صعود به المپیک به اینجا ختم نمی‌شود. نکته تیم امید در این است که ما کشور حاصل‌خیزی به لحاظ استعداد هستیم و پتانسیل رفتن به المپیک را نیز داریم. ما باید سرمایه‌گذاری صحیحی را در فوتبال پایه انجام دهیم، چندین استادیوم در نقاط مختلف کشور راه‌اندازی شده که بسیار خوب است اما کافی نیست و سرمایه‌گذاری باید بروی بازیکنان جوان نیز در مدارس باشگاه‌ها انجام شود که این مسئولیت باشگاه‌هاست.

به هرحال باید امیدوار باشیم تیم امید از اشتباهات بازی‌های تدارکاتی درس بگیرد و همه نیز به این تیم باید کمک کنند. بویژه باشگاه‌هایی که در این تیم بازیکن دارند باید تعامل خود را افزایش بدهند تا بعد از 4 دهه بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بحرین تیم ملی ژاپن مردم ایران برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: ما بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتبال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی با اشاره به نقش سرمربی ازبکستان گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌کذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. اما مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899953

دیگر خبرها

  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم