Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، امسال از طریق رسانه‌های اجتماعی اسامی برندگان جوایز جشنواره تورنتو اعلام می‌شود.

دست اندرکاران این جشنواره اعلام کردند مراسمی که به طور رسمی هر سال برگزار می‌شد و از نظر سنتی به نوعی پیشران مراسم اسکار بود، برای سرعت بخشیدن به اعلام اسامی، امسال برگزار نمی‌شود و به جای آن اسامی برندگان از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این مراسم اهدای جوایز در پایان فستیوال در زمانی انجام می‌شود که همه برندگان جوایز در شهر گرد آمده باشند تا جوایز خود را دریافت کنند.

این فستیوال افزوده است اعلام اسامی از طریق شبکه‌های اجتماعی به برندگان اجازه می‌دهد تا از خبر سریع‌تر مطلع شوند و این لحظه را با مخاطبان و هوادارنشان در شبکه‌های اجتماعی جشن بگیرند.

سال پیش «کتاب سبز» با بازی ویگو مورتنسن و ماهرشالا علی جایزه منتخب مردم تورنتو را دریافت کرد و بعد به عنوان بهترین فیلم اسکار انتخاب شد.

به دنبال این تصمیم، جشنواره تورنتو برندگان جوایز پلتفورم و فیپرشی را که هر سال در روز نهایی جشنواره و یکشنبه معرفی می‌شدند زودتر معرفی کرد.

فیلم «مارتین ایدن» ساخته پیترو مارسلو به عنوان برنده جایزه پلتفورم انتخاب شد و«زمزمه» ساخته هیثر یانگ به عنوان برنده جایزه فیپرشی که از سوی منتقدان معرفی می‌شود، شد.

«مارتین ایدن» اقتباسی از رمان جک لندن است که داستانش در دهه ۱۸۸۰ در ناپل می‌گذرد و در این فیلم به امروز ناپل آورده شده است. این فیلم به عنوان برنده رقابت پلتفورم جایزه ۲۰ هزار دلاری این بخش را دریافت می‌کند.

این جایزه امسال برای پنجمین سال اهدا شد و شامل حال فیلم‌های غیرهالیوودی می‌شود و بیشتر بر عناوین مولف و فیلم‌های خارجی تاکید دارد.

جایزه فیپرشی نیز که شامل جایزه نقدی نیست، به کارگردان کانادایی هیثر یانگ برای «زمزمه» اهدا شد که فیلمی مستند-داستانی درباره زنی بود که با اعتیاد به الکل مبارزه می‌کند و برای التیام دردش به نجات حیوانات آسیب دیده می‌پردازد. این فیلم با حضور نابازیگرانی که اغلب در نقش شخصیت خودشان بازی کردند، ساخته شده است.

کد خبر 4717449

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم تورنتو جشنواره سینمایی جایزه سینمایی تئاتر ایران ماه محرم فیلم سینمایی سریال ایرانی موسیقی ایرانی ماه محرم و صفر عاشورا جشنواره فیلم ونیز نوفل لوشاتو بازیگر سینما رادیو صبا انیمیشن سازمان صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، برگزارکنندگان گرنداسلم فرانسه (رولان گاروس) 2024 نحوه توزیع جوایز در مسابقات پیش‌ رو را فاش کردند. این مسابقات از 26 می تا 9 ژوئن (6 تا 20 خرداد) برگزار می‌شود.

مجموع جوایز این مسابقه تقریباً 54 میلیون یورو خواهد بود که 7.82 درصد بیشتر از سال گذشته است.

جوایز یورویی بخش مردان و زنان رولان گاروس 2024:

دور اول: 73 هزار یورو

دور دوم: 110 هزار یورو

دور سوم: 158 هزار یورو

دور چهارم: 250 هزار یورو

یک چهارم نهایی: 415 هزار یورو

نیمه نهایی: 650 هزار

نهایی: 1.2 میلیون

قهرمان: 2.4 میلیون

همچنین قهرمانان مسابقات تنیس دو نفره و مختلط نیز به ترتیب جوایز نقدی 590 و 122 هزار یورویی دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند