Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@11:20:04 GMT

ممنوعیت ساخت و ساز در پایتخت در روزهای تعطیل

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۹۰۳۷

ممنوعیت ساخت و ساز در پایتخت در روزهای تعطیل

تین‌نیوز | 

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران اعلام کرد که در صورت جلب موافقت سازمان نظام مهندسی، در راستای کاهش آلودگی صوتی، ساخت و ساز و عملیات عمرانی در روزهای تعطیل متوقف می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ناهید خداکرمی  در مورد آلودگی صوتی ناشی از اجرای طرح‌های عمرانی و ساخت و ساز در تهران با بیان این‌که بحث آلودگی صوت در تهران یک معضل پنهان است گفت:  با اینکه همه شهروندان در معرض آلودگی صوت قرار دارند اما کم‌تر کسی به این مشکل واکنش نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که متاسفانه رسیدگی به مشکلات ناشی از آلودگی صوت مغفول مانده است؛ افزود: کمیته سلامت شورای شهر تهران بررسی‌های زیادی را در مورد راهکارهای کاهش آلودگی صوت انجام داده است که براین  اساس بررسی‌ها در حوزه آلودگی صوت ناشی از عملیات عمرانی و ساخت و ساز نشان داد که افراد و مالکان کم‌تر مراعات لازم را دارند به گونه‌ای که حتی نیمه شب و روزهای تعطیل و جمعه اقدام به توقف ساخت وساز نمی‌کنند.

خداکرمی با  بیان این‌که در برخی موارد سازندگان مجبور هستند که در ساعات پایانی روز و در نیمه شب برخی مصالح را جابه‌جا کنند، ادامه داد: اما دلیلی ندارد که عملیات ساخت و ساز در روزهای جمعه و تعطیل که عمدتا خانواده‌ها در کنار یکدیگر قرار دارند، ادامه داشته باشد و موجبات مزاحمت و سر و صدا را ایجاد کند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران ادامه داد: کمیسیون سلامت رایزنی‌های اولیه با معاونت شهرسازی و فنی و عمرانی شهرداری را برای بررسی ابعاد مختلف توقف ساخت و ساز در روزهای تعطیل از جمله روز جمعه انجام داده است و در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات مختلف با سازمان نظام مهندسی هستیم تا در صورت موافقت آن‌ها بتوانیم زمان عملیات‌های ساخت و ساز را مدیریت کنیم.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ناهید خداکرمی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران کاهش آلودگی صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که به دلیل بارندگی و گل و لای در قسمتی از غرب پایتخت، بزرگراه خرازی ممنوعیت تردد اعمال شده است.

به گزارش ایرنا، شرق به غرب موقعیت بزرگراه خرازی بعد از اردستانی از صبح امروز/شنبه/ به علت بارش شدید باران و ریزش گل و رسوبات مسدود است و نیاز است شهروندان از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

همچنین عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل محدودیت انجام داده و عوامل شهرداری و آتش‌نشانی نیز برای بازگشایی مسیر و رفع مشکل پیش آمده، در محل حضور دارند.

براساس این اعلام، زمان پایان محدودیت تردد اطلاع رسانی می‌شود.

از سوی دیگر دیشب هم رییس پلیس راه تهران بزرگ به ایرنا اعلام کرد: آزادراه تهران شمال به علت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل ۱۲ مسدود است که این مشکل برطرف شده و از ساعت پنج صبح امروز محور باز شده و تردد خودرو‌ها در آن در جریان است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»
  • هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • هوای تهران پاک است
  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)