Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد ثابت بیان کرد: در پی ارتقای امنیت مرزها و برخورد قانونی با مخلان اقتصادی کشور، طرح مبارزه با قاچاق کالا در مرزهای دریایی این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: دریابانان پارسیان در اجرای این طرح، موفق شدند 4 فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را در اسکله بندر شیوء شناسایی و متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه دریابانی بندرلنگه تصریح کرد: مرزبانان در بازرسی از این شناورها، 11 هزار و 800 بسته موادغذایی، 36 حلقه لاستیک خودرو، 20 دستگاه تلویزیون، 14 هزار عدد ادوات صیادی، 2 عدد چمدان، 7 دستگاه ماشین لباسشویی، 14 دستگاه جاروبرقی، یک دستگاه یخچال، 5 دستگاه کولر، یک دستگاه موتور گازی، 200 کیلوگرم چای، 240 کیلوگرم برنج، 100 کیلوگرم ادویه، 450 کارت انواع موادغذایی، 10 دستگاه ماشین شارژِی و... قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ ثابت ارزش مالی کالاهای قاچاق کشف شده را بر اساس اعلام نظر کارشناسان 6 میلیارد و  490 میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده پایگاه دریابانی بندرلنگه در خاتمه با اشاره به اینکه کالا کشف شده خارج از مجوز قانونی بارگیری شده بود، تصریح کرد: در این رابطه  4 نفر ناخدای شناور با تشکیل پرونده به همراه کالاهای مکشوفه به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برنج چای قاچاق مبارزه با قاچاق کالا کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق چوب در بندر پارسیان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان سرهنگ محمد رستمی امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد