Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:15:05 GMT

پیروزی سعید عبدولی در نخستین گام/ کاویانی‌نژاد حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۹۲۳۱

پیروزی سعید عبدولی در نخستین گام/ کاویانی‌نژاد حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز شنبه در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد که طی آن چهار نماینده کشورمان در اوزان ۵۵ ،۶۳ ، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم به میدان رفتند. امین کاویانی پور نخستین ملی پوش ایران بود که امروز در وزن ۷۲ کیلوگرم به میدان رفت که نتیجه را به حریف گرجستانی خود واگذار کرد و در نهایت حذف شد، اما پویا ناصر پور  در وزن ۵۵ کیلوگرم به مصاف حریفی از ترکیه رفت و او را با اقتدار از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید عبدولی هم در نخستین کشتی خود بعد از استراحت در دور اول توانست حریفی از چک را مغلوب کند.

 نتایج پیکارهای نمایندگان کشورمان تا این مرحله به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصر پور در دور نخست به مصاف شریف کلیچ از ترکیه رفت و با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید. ناصرپور در دور بعد با الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان سرشاخ خواهد شد.

پیش از این امین کاویانی نژاد در وزن ۷۲ کیلوگرم در دور اول با نتیجه ۹ بر یک مقابل لوری لومادزه از گرجستان مغلوب شد. در ادامه به دلیل باخت حریف گرجستانی در برابر نماینده آذربایجان، کاویانی نژاد هم از دور مسابقات حذف شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۸ شرکت کننده حضور دارند، میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با استپان ماریانیان دارنده مدال طلای جهان از روسیه کشتی می گیرد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف پیتر نوواک از چک رفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید.

کد خبر 4717447 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان قزاقستان تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی بسکتبال جام جهانی بسکتبال تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تکواندو مسابقات قهرمانی جهان مارک ویلموتس گابریل کالدرون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی

به گزارش "ورزش سه"، این دومین سفر پیکان به قزوین محسوب می‌شود و در شرایطی که قرار است آنها اولین دیدار خود برابر شمس آذر را در استادیوم سردار آزادگان برگزار کنند. پیکان در نیم فصل و در شرایطی که با مشکل زمین مواجه بود، برای میزبانی دیدار با پرسپولیس استادیوم سردار آزادگان قزوین را انتخاب کرد.

پیکانی‌ها در این بازی با سه گل مقابل حریف شکست خوردند تا با خاطره‌ای تلخ قزوین را ترک کنند و باید دید در دومین سفر خود در این فصل به قزوین و این‌بار برای تقابل با شمس آذر و شاگردان سعید دقیقی چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

آنها در جدال با پیکان با هت‌تریک شهاب زاهدی مهاجم نیم فصل اول پرسپولیس که اکنون راهی ژاپن شده است، شکست خوردند و البته در بازی رفت مقابل شمس آذر با تساوی در خانه کار را پایان دادند و باید دید نتیجه تقابل رضا عنایتی و سعید دقیقی با چه نتیجه‌ای همراه خواهد شد.

سعید دقیقی که از نمایش شاگردانش برابر استقلال علی‌رغم باخت نزدیک و با نتیجه 3-2 رضایت ندارد، از انگیزه زیادی برای جبران آن نتیجه و دستیابی به امتیاز در این دیدار برابر پیکان و شاگردان رضا عنایتی برخوردار است. تیم او طی شش تقابلی که تا به اینجا برابر تیم‌های تهرانی داشته به بردی دست نیافته است.

دیگر خبرها

  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی