Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@10:10:50 GMT

تناقض‌های تمام نشدنی تیم امید

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۹۲۷۸

تناقض‌های تمام نشدنی تیم امید

حال و هوای تیم امید ابری است و هر روز یک اظهار نظر جدید و عجیب از این تیم بیرون می آید.

به گزارش مشرق، هنوز انتقادات به فرهاد مجیدی و حتی بالاتر از او به فدراسیون بابت شرایط تیم امید تمان نشده که یک اظهار نظر عجیب از سوی امید نمازی به این شرایط بحرانی اضافه کرد.

امید نمازی جهت همراهی تیم امید راهی ازبکستان شد، در اردوی تیم حضور یافت و با سایت فدراسیون فوتبال گفت و گو کرد، پیراهن تیم را پوشید و حتی روی نیمکت نشست اما حالا اظهار نظر عجیبی از وی منتشر می شود که مدعی است دو پیشنهاد دارد که یکی از آنها حضور در کادر فنی تیم امید است و فعلا مشغول بررسی پیشنهاداتش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سوی دیگر نمازی می رود و بازی های لیگ را به عنوان عضو کادر فنی تیم المپیک تماشا می کند تا عملکرد بازیکنان تیم امید را در باشگاههایشان زیر نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید:

مدافع تیم امید: مربی هم نداشتیم، نباید ۴ گل می‌خوردیم!

این بام و دو هوای عجیب در نوع خودش حکایتی دارد خصوصا از جانب مربی که سال ها در عرصه فوتبال بین المللی حضور داشته قوانین حرفه ای را می داند، وقتی روی نیمکت تیمی می نشیند یا لباسش را بر تن می کند طبیعتا مسئولیت و تعهدی را قبول کرده و در همین شرایط چنین اظهار نظر هایی از جانب او بسیار عجیب است.

به نظر می رسد نمازی باید در این مقطع بالاخره تصمیم نهایی خودش را بگیرد، یا همراه تیم المپیک باشد و به فعالیت خودش ادامه دهد یا اگر هنوز در مرحله توافق و بررسی پیشنهاد قرار دارد به این شکل با تیم امید همکاری نکند.
البته این احتمال هم وجود دارد که نمازی وقتی شرایط تیم امید را دیده از حضورش در این تیم پیشمان شده باشد که این اگر هم این باشد باز جای تامل دارد. یک مربی چطور بدون در نظر گرفتن شرایط حاضر شده قبول مسئولیت کند؟ 

آیا اینها تلنگری برای فدراسیون فوتبال نیست بابت انتخاب هایش دقت بیشتری کند و با شرایط ویژه تری افراد را برای قبول مسئولیت ها نهایی کند؟

چطور می شود مربی که علاقه خودش را به مربیگری در تیم امید نشان داده صحبت هایی می کند که نشان از تردید او دارد؟

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان امید نمازی تیم ملی امید فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت کیومرث پوراحمد از کشتن خودش

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 کیومرث پوراحمد مدتی پیش از مرگش در گفت و گویی با سجاد آوینی از مرگش در زمانی گفته بود که دیگر نتواند فیلم بسازد. این بخش را در این زمان که خواهر و دختر کیومرث پوراحمد از قتلش می‌گویند را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • شب فراموش نشدنی اراکی‌ها با ۱۹ گل تاریخی
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • روایت کیومرث پوراحمد از کشتن خودش
  • سرمربی سپاهان مسلمان شده؟/اعلام خبر مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش +عکس و فیلم
  • این لاک پشت فکر جالبی برای کند بودن خودش کرده! (فیلم)
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • راه‌حل نشدنی نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟