Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا پس از نزدیک به ۲ هفته تعطیلی به دلیل برگزاری مسابقات ملی از روز گذشته آغاز شد و تیم‌های مختلف در این لیگ‌ها به مصاف یکدیگر رفتند. البته قرار است این بازی‌ها امروز هم پیگیری شود.  

هفته پنجم لیگ جزیره 

تیم فوتبال لیورپول در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته به مصاف نیوکاسل می‌رود، شاگردان کلوپ با ۱۲ امتیاز صدرنشین هستند و تنها رقیب جدی آنها منچستر سیتی ۱۰ امتیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان پپ گواردیولا هم در این هفته و در یک بازی خارج از خانه با نوریچ سیتی بازی می‌کنند.  

چلسی  و تاتنهام هم به ترتیب به مصاف کریستال پالاس و ساوتهمپتون می‌روند و منچستر یوناتید هم باید در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته با لستر سیتی بازی کند.  

برنامه کامل مسابقات هفته پنجم لیگ جزیره به شرح زیر است: 

لیورپول - نیوکاسل (۱۶:۰۰)

منچستر یونایتد - لستر سیتی (۱۸:۳۰)

برایتون - برنلی (۱۸:۳۰)

تاتنهام - کریستال پالاس (۱۸:۳۰)

ولورهمپتون - چلسی (۱۸:۳۰)

نوریچ - منچسترسیتی (۲۱:۰۰)

بیشتر بخوانید: ایتالیا منتظر رونمایی از اینتر کونته/ بارسا به دنبال نخستین برد فصل

هفته چهارم لالیگا 

رقابت‌های هفته چهارم لالیگا اسپانیا با برگزاری ۴ دیدار مهم امروز پیگیری می‌شود و تیم فوتبال رئال مادرید در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه میزبان لوانته است، کهکشانی‌ها فصل را مانند رقیبشان یعنی بارسلونا خوب شروع نکرده اند و تاکنون تنها ۵ امتیاز کسب کرده با تیم صدرنشین یعنی اتلتیکو مادرید ۴ امتیاز فاصله دارند.  

تیم فوتبال بارسلونا هم در مهم ترین بازی این هفته از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران میزبان والنسیا است. ۲ تیم در امتیاز ۴ برابر هستند و پیروزی برای هر کدام از اهمیت زیادی برخوردار است.

برنامه دیدار‌های امشب لالیگا به شرح زیر است: 

رئال مادرید - لوانته (۱۵:۳۰)

لگانس - ویارئال (۱۸:۳۰)

رئال سوسیداد - اتلتیکو مادرید (۲۱:۰۰)

بارسلونا - والنسیا (۲۲:۳۰)

هفته سوم سری آ ایتالیا 

رقابت‌های هفته سوم سری آ ایتالیا امروز شاهد برگزاری ۳ دیدار مهم و حساس است. تیم‌های فوتبال اینتر، یوونتوس و تورینو تاکنون در ۲بازی ابتدایی خود به پیروزی رسیده اند و با ۶ امتیاز هر ۳ در صدر جدول قرار دارند.  

شاگردان کونته در این هفته میزبان اودینزه هستند و شانس آن را دارند تا در صورت برد در این بازی و توقف یوونتوس برابر فیورنتینا جایگاهشان را ثبیت کنند. شاگردان کارلو آنجلوتی در ناپولی هم امروز با سمپدوریا بازی می‌کنند.  

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است: 

فیورنتینا - یوونتوس (۱۷:۳۰)

ناپولی - سمپدوریا (۲۰:۳۰)

اینتر - اودینزه (۲۳:۱۵)

بیشتر بخوانید: گرانترین مدافعان تاریخ فوتبال؛ مگوایر در صدر، فن دایک و هرناندز در رده‌های بعدی

هفته چهارم بوندس لیگا 

رقابت‌های هفته چهارم بوندس لیگا آلمان با برگزاری ۶ دیدار مهم امروز پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین بازی آن تیم فوتبال لایپزیش در خانه میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. بایرنی‌ها با ۷ امتیاز تیم دوم جدول رده بندی هستند و لایپزیشی‌ها با ۹ امتیاز صدرنشین بازی‌ها هستند. بدون شک این بازی مهم‌ترین بازی هفته‌های نخست بوندس لیگا خواهد بود.  

برنامه بازی‌های امروز بوندس لیگا به شرح زیر است: 

آگزبورگ - فرانکفورت (۱۸:۰۰)

دورتموند - بایرلورکوزن (۱۸:۰۰)

کلن - مونشن گلادباخ (۱۸:۰۰)

ماینتس - هرتابرلین (۱۸:۰۰)

یونیون برلین - وردربرمن (۱۸:۰۰)

لایپزیش - بایرن مونیخ (۲۱:۰۰)

هفته پنجم لوشامپیونه 

رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه وضعیت جالبی دارد، زیرا تیم‌های پاری سن ژرمن، رن، نیس و آنژه ۹ امتیازی هستند و در صدر جدول حضور دارند و در صورت لغزش هر کدام وضعیت تغییر می‌کند. امروز ۳ تیم از این ۴ تیم بازی دارند و بدون شک رقابت آن‌ها حساس و جذاب خواهد بود.  

برنامه امروز رقابت‌های لوشامپیونه به شرح زیر است: 

پاری سن ژرمن - استراسبورگ (۲۰:۰۰)

بوردو - متز (۲۲:۳۰)

برس - رن (۲۲:۳۰)

دیژون - نیم المپیک (۲۲:۳۰)

مون پلیه - نیس (۲۲:۳۰)

بیشتر بخوانید:  پرهزینه‌ترین تیم‌های فصل تابستانی نقل و انتقالات لیگ برتر

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌های پایتخت مدت‌هاست صدرنشین هستند و حفظ این روند و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی، بسیار مهمتر از ارائه بازی خوب است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی پرداخت و تاکید کرد: در لیگ برتر مهم این است که شما چند امتیاز گرفته و در کجای جدول هستید. معتقدم استقلال عملکرد خوبی داشته و در صورت حفظ این روند، باید قهرمانی را از آن شاگردان جواد نکونام دانست.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. در این روزها تغییراتی داشته‌ایم اما امیدوارم هر فردی که به استقلال می‌آید در نهایت برای این تیم آورده داشته باشد و بتواند در مسیر موفقیت این تیم گام‌های اساسی و بزرگی بردارد. هواداران از تیم انتظار دارند، امتیاز گرفتن، حضور در صدر جدول و در نهایت کسب جام قهرمانی به مراتب مهمتر از بازی خوب است و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال با قهرمانی لیگ را به پایان ببرند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته شاگردان نکونام با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی آسانی نخواهد بود چراکه ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن