Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-04@23:26:22 GMT

پیش بینی نیازمندی های 30 سال آینده!

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۹۴۹۹

یکی از آرزوهای دیرینه مردم تبریز تسهیل در پذیرش در اورژانس بوده که با احداث و بهره‌بردای از ساختمان اختصاصی اورژانس، بخش عمده‌ای از مشکلات مراجعان به واحد اورژانس حل می‌شود.  منطقه آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی در بازدید از پروژه‌های رادیو تراپی، ساختمان جدید اورژانس و بخش آنژیوگرافی مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: بازدیدهای انجام شده از سیستم بهداشت و درمان در طول سال‌ها و در مناسبت‌های مختلف نشان می‌دهد که فعالیت‌‎های عمرانی انجام شده از سال 92 چشم گیربوده و شاید در کشور بی‌نظیر باشد و این مرهون مدیریت دلسوزانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه تحت مدیریتشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     وی افزود: یکی از آرزوهای دیرینه مردم تبریز تسهیل در پذیرش در اورژانس بوده که با احداث و بهره‌بردای از ساختمان اختصاصی اورژانس، بخش عمده‌ای از مشکلات مراجعان به واحد اورژانس حل می‌شود.    وی در پایان عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بخش بهداشت و درمان را با وجود کثرت پروژه‌های انجام شده مثبت ارزیابی و این موفقیت را مرهون تلاش شبانه روزی مجموعه ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز عنوان کرد و گفت: بنده نیز به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قول می‌دهم مانند گذشته پیگیر حل مشکلات و مطالبات مردم در این حوزه در کنار آن‌ها باشم. لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FCO برچسب ها: تبریز ، اسکو ، نیازمندی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تبریز اسکو نیازمندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، حسن عبدالله‌زاده در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به مناسبت بزرگداشت روز معلم مراسم تجلیل از مربیان شاغل و بازنشسته بهورزی استان برگزار شد که زحمات بسیاری در حوزه سلامت به‌خصوص در مناطق محروم، کم برخوردار و صعب‌العبور داشتند و همه ما قدردان زحمات ۳۰ ساله این عزیزان هستیم و با افتخار دست این مربیان عزیز را در هفته بزرگداشت مقام معلم می‌بوسیم.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱۰۰ بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد شاغل هستند و حداقل ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضعیت ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

عبدالله زاده با تاکید بر اینکه ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن ماه سال آینده فارغ‌التحصیل می‌شوند و این افراد بلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری خواهند شد، گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در طی ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در سطح کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی جهت به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین گردد.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: این ۱۵۰ نیرویی که در آزمون بعدی جذب خواهند شد پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی به‌کارگیری می‌شوند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز