Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: از اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی دراستان هنوز چندماهی می گذرد و باید به استاندار و مجموعه اجرایی این طرح فرصت داد، از این رو قضاوت در باره نتایج این طرح هنوز زود است.

رضاشیران خراسانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: مدل مثلث توسعه اقتصادی اگر طبق آنچه بیان شده است عملیاتی گردد آثار خوبی را در حوزه اشتغال  استان خراسان رضوی برجای خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی تصریح کرد: این مدل همچنین فارغ از هر گونه مساله ای باعث ایجاد هم افزایی در بین مسئولان، بخش خصوصی  و مردم در حوزه رونق تولید و مسائل اقتصادی  استان شده است . نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: در مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، قرار گرفتن ظرفیت‌های مردمی به‌عنوان محور پیشرفت و توسعه در مسیر ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشت اقشار مختلف جامعه طراحی شده است و نقش معین های اقتصادی نیز فقط تسهیل گری و آموزش مردم عنوان شده است. وی بیان داشت: درباره اینکه معین های اقتصادی منفعت های مالی یا مزیت هایی نظیر دریافت تسهیلات را از طریق این طرح دریافت خواهند کرد و یا اینکه انتظارات متقابل آنها از مشارکت در این طرح چه مواردی خواهد بود، موضوعی عنوان نشده است. شیران خراسانی ادامه داد: از اجرای این طرح در خراسان رضوی هنوز چندماهی نمی گذرد و باید به استاندار و مجموعه اجرایی این طرح فرصت داد، از این رو قضاوت در باره نتایج این طرح هنوز زود است. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که تمرکز استاندار بر این طرح ممکن است وی را از پرداختن به سایر مسائل استان نظیر حاشیه نشینی ، موضوع زیارت و مسائل فرهنگی غافل کند، نیز اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی جامعه در حال حاضر موضوع اشتغال است و این طرح نیز با هدف ارتقاء اشتغال و معیشت مردم عنوان شده است که در صورت تحقق بر مواردی نظیر کاهش حاشیه نشینی ، مهاجرت معکوس و افزایش تولید و شاخص های اقتصادی استان نیز تاثیرگذار خواهد بود و از طرفی در طی این چندماه رزم حسینی به سایر مسائل استان نیز نیم نگاهی داشته است و طرح هایی نظیر همیاران آب را اجرایی کرده است و انتظار می رود این رویه را نیز ادامه دهد و از سایر مسائل استان غفلت نکند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی مثلث توسعه اقتصادی در خراسان اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی توانا شنبه ۸ اردیبهشت در حاشیه غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: حضور چندین هیات تجاری دولتی و اقتصادی از کشورهای افغانستان، چین و سیرالئون برای غرفه استان خراسان رضوی یک روز پرکار را رقم زد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: مذاکرات و تفاهم بر روی بسیاری از حوزه‌ها مانند معادن، کشاورزی، صنایع غذایی و تجارت بین کشورها و همچنین هماهنگی برای پیگیری‌های بعدی از اهم رویدادهایی بود که رقم خورد.

وی تاکید کرد: ترافیک حضور هیات‌های خارجی و داخلی نشانگر وجود ظرفیت‌های بسیار عالی استان خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی است.

توانا یادآور شد: در این دیدارها سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بیان ظرفیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی استان برای هیات‌های تجاری دولتی و اقتصادی خارجی پرداخت.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی