Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:31:24 GMT

پرسپولیس به دنبال پژوهشگاه نفت برای دربی پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۹۷۲۶

پرسپولیس به دنبال پژوهشگاه نفت برای دربی پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس در حال عقد قرارداد کوتاه مدت با زمین چمن پژوهشگاه نفت برای انتقال تمرینات این تیم از ورزشگاه شهید کاظمی است تا سرخپوشان در نزدیکی ورزشگاه آزادی خودشان را آماده دربی پایتخت کنند.

محمدحسن انصاریفرد پس از جلسه با گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس و نارضایتی وی از زمین چمن تمرین سرخپوشان تصمیم به عقد قرارداد با مجموعه ورزشی پژوهشگاه نفت گرفته است تا این تیم بدون کمترین مشکل خودش را برای دیدار با استقلال تهران در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حال گرفتن تخفیف از مدیران پژوهشگاه نفت است تا سرخ ها حداقل برای یک ماه آینده در آن مجموعه تمرین کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۴۵ دوشنبه هفته جاری در هفته سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان می رود و سپس خود را برای دیدار با رقیب سنتی خود استقلال تهران آماده کند.

دربی نودم پایتخت ۳۱ شهریورماه بین تیم های استقلال تهران و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

کد خبر 4717511 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس پژوهشگاه نفت تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی بسکتبال جام جهانی بسکتبال تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان تکواندو کشتی فرنگی مارک ویلموتس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک

همزمان با هفته زمین پاک پویش «زنده باد درخت» که نوید دهنده بهینه شدن ۴۰ بوستان اختصاصی برای مادران و کودکان در پایتخت است به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش؛ این بوستان‌های بهینه شده توسط شهرداری تهران از امکاناتی همچون ایستگاه تندرستی بزرگسالان، اتاق مادر و کودک، زمین بازی کودکان و مسیر تندرستی برخوردار است؛ و در متن این پویش از عبارت‌های «شهر حق شماست» و «خوش بگذره» استفاده شده است.

 هفته زمین پاک از روز دوم اردیبهشت ماه آغاز و شعار امسال برنامه‌های هفته زمین پاک «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» انتخاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است