Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:42:30 GMT

واکنش تیم والیبال لهستانی به جذب موسوی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۰۱۷۵

واکنش تیم والیبال لهستانی به جذب موسوی

رئیس تیم لهستانی ایندیکپل آزتس درباره جذب سید محمد موسوی به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت لهستانی przegladsportowy، سید محمد موسوی در آستانه پیوستن به تیم دهم فصل قبل لیگ والیبال لهستان قرار دارد.  

لیگ والیبال لهستان در آستانه یک انتقال جذاب است. مسئولان تیم ایندیکپل آزتس اولشتین لهستان مذاکراتی با مدیر برنامه‌های سید محمد موسوی مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران داشتند تا بتوانند او را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آنکه تیلور آمریکایی مدافع روی تور این تیم لهستانی به دلیل مصدومیت باید مدتها دور از والیبال باشد، سران تیم ایندیکپل به سراغ موسوی رفتند تا او را جذب کنند. 

توماژ یانکوفسکی رئیبیس این باشگاه لهستانی درباره جذب موسوی گفت: نمی‌خواهم درباره مذاکره با طرف ایرانی صحبتی داشته باشم. تنها می توانم این را بگویم که بازیکن جدیدی که در این پست به خدمت خواهیم گرفت خارجی خواهد(غیرلهستانی) بود. 

سید محمد موسوی از سال ۲۰۰۸ در تیم ملی والیبال ایران بوده است و تاکنون تنها در لیگ ایران بازی کرده و موفق شده است ۱۱ بار قهرمانی در لیگ والیبال ایران را به دست بیاورد.

در حال حاضر میلاد عبادی پور در تیم اسکرا بازی می کند و پوریا فیاضی نیز از این فصل در تیم MKS والیبال بازی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سید محمد موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پروجا در دیدار نهایی لیگ ایتالیا مقابل مونزا با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد. بدین ترتیب شاگردان لورنتستی قهرمان این فصل لیگ ایتالیا شدند. ویلفرد لئون در این دیدار ۲۵ امتیاز به دست آورد تا سهم پررنگی در قهرمانی تیمش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: جدایی ستاره کهنه‌کار برزیلی از چلسی + عکس

این بازیکن کوبایی‌الاصل که برای تیم ملی لهستان بازی می‌کند در شبکه اجتماعی‌اش نوشت:‌ داستان من در پروجا به پایان رسیده است و همین‌جا می‌خواهم از همه افرادی که در باشگاه به من کمک کردند تشکر می‌کنم. می‌خواهم از سیمونه جیانلی، گرگور روپرت، دیویده کاندلارو، فلاویو گوالبرتو، روبرتو روسو، سباستین سوله، وسیم بن تارا، ژسوس هررا، تیم هلد، اوله پلوتنیتسکی، کامیل سمنیوک، ماسیمو کولاچی و الساندرو توسکانی تشکر کنم.

من توانستم در پروجا با لورنزو برناردی، ویتالی هاینن، نیکولا گربیچ، آندره آناستازی و آنجلو لورنتستی کار کنم. از هر یک از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم و پیشرفت کردم.

بدون شک لئون سهم زیادی در موفقیت های تیم پروجا در فصول اخیر داشته است. او در بخش پایانی نامه خداحافظی‌اش از پروجا نوشت: شخصاً هر کاری از دستم بر می‌آمد انجام دادم تا هر چه بیشتر جام به دست بیاورم. ۱ اسکودتو، ۳ جام حذفی ایتالیا، ۴ سوپرکاپ ایتالیا، ۲ جام جهانی باشگاه ها ممکن است برای کسی کافی نباشد. اما برای من زیاد است. من از آنچه در پروجا به دست آوردم خوشحال و راضی هستم.

لئون با تیم لوبلین در لهستان به توافق رسیده است و قصد دارد فصل آینده در این تیم لهستانی بازی کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228984 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش کاربران به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟