Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@18:47:00 GMT

برگزاری آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۰۵۱۶

برگزاری آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به مسجد سلیمان

به گزارش وانانیوز، 

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از سفر آبی پوشان به مسجد سلیمان از ساعت 10 صبح امروز در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار شد.

آبی پوشان در شرایطی تمرین تاکتیکی را پشت سر گذاشتند که روزبه چشمی بازیکن استقلال در بخش‌هایی از تمرین به صورت انفرادی و زیر نظر مارکو کار کرد و در بخشی از تمرین، در کارهای گروهی شرکت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمع بازیکنان استقلال تنها فرشید باقری به دلیل مصدومیت در این تمرین غایب بود.چشمی در سفر به مسجد سلیمان استقلال را همراهی نخواهد کرد.

بازیکنان استقلال بعد از صرف ناهار، راهی فرودگاه می‌شوند تا ساعت 13:30 تهران را به مقصد اهواز ترک کنند. اعضای این تیم از اهواز به وسیله اتوبوس راهی مسجد سلیمان خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال قرار است فردا از ساعت 19:45 در ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف نفت مسجید سلیمان برود.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان