Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@02:18:45 GMT

آشنایی با سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی دنیا + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۰۷۵۵

آشنایی با سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی دنیا + تصاویر

به گزارش الف، این لپ‌تاپ بسیار سبک و خوش اندازه بوده و وزن آن معادل ۸۶۰ گرم می‌باشد که نشان می‌دهد برای اشخاصی که احتیاج دارند لپ‌تاپ خود را همراه داشته باشند و برای کار و سفر به آن نیاز دارند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

بدنه AsusPro B9  آلومینیومی بوده و با تم رنگی آبی آغشته شده است و از نظر کیفیت بدنه مشابه مدل Asus ZenBook Pro Duo می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف ظاهر ظریف‌ و شکننده‌ای آن که ۱۴.۹۹ میلی‌متر ضخامت دارد، این لپ‌تاپ استانداردهای لازم را دریافت کرده و از مقاومت بدنه خوبی برخوردار می‌باشد. همچنین به ‌خوبی در کیف‌ها جای گرفته و مشکلی در رفت و آمد به وجود نخواهد آورد.

از نظر سخت‌افزاری ایسوس پرو بی ۹ از پردازنده نسل دهمCore i7  که مدل نامشخصی دار تعذیه می‌کند و حاوی دو حافظه SSD PCIe یک ترابایتی در حالت‌هایRAID 0  یا RAID 1 می‌باشد و از وای‌فای ۶ و درگاه تاندربلت ۳ نیز پشتیبانی خواهد کرد و لپ‌تاپ بسیار مجهزی است.‌ همچنین برای ایمنی کاربر و حفاظت از اطلاعات شخصی از قابلیت حسگر اثر انگشت و نرم‌افزار TPM بهره‌مند است.

اگرچه هنوز از زمان انتشار و قیمت‌گذاری آن خبری در دسترس نیست اما واضح است که شرکت ایسوس ‌می‌خواهد مانند لپ‌تاپ‌های گیمینگش در زمینه کار و بیزینس نیز‌ بازار فروشش را گرم نگه دارد و از رقبای خود قدم‌های بیشتری بردارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • ◄ آشنایی با آبراه غیرطبیعی پاناما + فیلم
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد