Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدامین اسدی در مورد آخرین وضعیتش در پرسپولیس گفت: از مدتی پیش به دنبال این بودم که برای پیشرفت راهی فوتبال اروپا شوم و با تلاش مدیر برنامه‌هایم چند پیشنهاد خوب به دستم رسید که باشگاه را در جریان این موضوع قرار دادم. الان هم تصمیم گرفته‌ام در خارج از کشور بازی کنم و امیدوارم باشگاه رضایت‌نامه‌ام را صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در واکنش به این موضوع که گابریل کالدرون روی او نظر مساعد دارد یا نه، گفت: اگر کالدرون مرا نمی‌خواست خیلی زودتر از اینها کنارم می‌گذاشت، نظر او روی من مثبت است اما با شرایطی خاصی که تیم دارد و  با توجه به سن پایین خودم، بهترین زمان برای رفتن به فوتبال اروپا و پیشرفت الان است. تصمیم خودم را گرفته‌ام و باید ببینم باشگاه چطور با این جدایی کنار می‌آید.

اسدی گفت: قصد دارم با مدیربرنامه‌هایم به دیدار آقای انصاری‌فرد بروم تا در مورد صدور رضایت‌نامه حرف بزنیم. اگر قرار باشد باشگاه رضایت‌نامه‌ام را قرضی صادر کند آن وقت باید شرایطم انتقالم را بررسی کنم.

255 251

کد خبر 1299298

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم سینمای ایران باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران باشگاه پرسپولیس نماز جمعه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ جان بولتون دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران