Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@12:19:55 GMT

سامانه سپند ویژه سرویس مدارس در هرمزگان فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۱۱۲۶

تین‌نیوز | 

سامانه سپند باتوجه به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس و درخواست شهروندان برای سرویس ویژه دانش‌آموزان در هرمزگان راه اندازی شده است.

«سپند، سامانه جامعی است که با همکاری آموزش و پرورش و پلیس راهور و با تفاهم نامه ای بین  وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت کشور طراحی شده است.»

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: برای این منظور همه شرکت های حمل و نقل مدارس، رانندگان، والدین دانش آموزان و حتی مدیران مدارس موظف هستند که در سامانه سپند ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید حسینی پور با اعلام این خبر افزود: متقاضیان می توانند برای ثبت نام در سامانه سپند به آدرس الکترونیکی www.irtusepand.ir  مراجعه کنند و با انتخاب گزینه مورد نظر در صفحه اصلی سامانه با وارد کردن کدملی و کلمه عبور انتخابی عضو شوند.

وی بیان داشت: الزام ثبت‌نام در سامانه سپند و پیگیری عملکرد شرکت‌ها و رانندگان از سوی مراجع ذیصلاح نشان دهنده اهمیت و حساسیت بالا در حمل و نقل دانش آموزان است.

سرویس مدارس کنترل می شود

این مسوول یادآور شد: کارشناسان واحد بازرسی سازمان حمل و نقل بار ومسافر شهرداری بندرعباس در زمان بازگشایی مدارس، به طور مستمر رانندگان و خودروهای سرویس مدارس را کنترل می‌کنند.

حسینی پور گفت: روند تایید صلاحیت و ارزیابی رانندگان از طریق گزارشاتی که از سوی مدرسه ارسال می‌شود، مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: شرکت‌های متقاضی حمل و نقل دانش‌آموزان موظف هستند که آموزش رانندگان را در دستور کار خود قرار دهند.

حسینی پور  بیان داشت: با پیگیری های انجام شده، شرکت‌های حمل و نقل متخلف و بدون مجوز، از طریق مراجع ذیصلاح اعمال قانون خواهند شد.

وی ابراز کرد: نرخ پیشنهادی سرویس مدارس نیز هرساله در کارگروه ماده ۱۸ با مشورت و نظر اعضا مورد بررسی قرار می گیرد و پس از تاییدنهایی از سوی شورای اسلامی شهر،  تصویب خوهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سعید حسینی پور سامانه سپند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام

                                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی،از ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفر‌های بین شهری ایجاد می‌کند.   وی افزود: رانندگان  در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خود داری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.   رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: اطمینان از آماده بکار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک کن خودرو و هم چنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری می‌باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • عکس| تصویر جدید امیرعلی نبویان در کنار سپند امیرسلیمانی
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران