Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

هواپیمایی ایران ایرتور اعلام کرد بازگشت هواپیمای تهران-تبریز این شرکت ۱۵ دقیقه بعد از پرواز به فرودگاه مهرآباد، به دلیل نقص فنی جزئی بوده و فرود اضطراری نداشته است.

به گزارش تین نیوز، شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در پی درج خبری در خصوص فرود اضطراری یک فروند هواپیمای این شرکت در روز گذشته در فرودگاه مهرآباد و بازگشت پرواز شماره ۹۷۸ تهران-تبریز به فرودگاه مبدأ توضیحی ارسال کرد که به این شرح است:

در ادامه توضیحات این شرکت هواپیمایی آمده است؛ پرواز شماره ۹۷۸ هواپیمایی ایران ایرتور روز جمعه ۲۲ شهریور در ساعت مقرر تهران را به مقصد تبریز ترک کرد که پس از دقایقی خلبان پرواز با تشخیص یک نقص جزئی در هواپیما و اینکه علی رغم این نقیصه و مطابق با دستورالعمل پروازی این هواپیما می توانسته به پرواز خود ادامه دهد لذا باتوجه به اینکه ادامه پرواز این هواپیما از تبریز به کشور ترکیه بوده، در راستای حفظ مضاعف ایمنی مسافران و سلامت پرواز به فرودگاه مبدأ مراجعت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متعاقباً مسافران با پروازهای دیگر  به مقصد تبریز  اعزام و هواپیمای یاد شده نیز  با رفع نقص پس از ۲ ساعت به چرخه عملیاتی ناوگان این شرکت بازگشته است.

ایران ایرتور تاکید کرده است که اعلام وضعیت اضطراری مطابق مقررات عملیات پرواز و مدیریت ترافیک هوایی مستلزم مراتبی است که خلبان به تشخیص آن اعلام وضیت اضطراری می کند؛ کما اینکه این پرواز به سبب حیاتی نبودن نقص حادث شده اعلام وضعیت اضطراری نکرده و به صورت عادی اقدام به فرود در فرودگاه مهرآباد کرده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرود اضطراری نقص فنی هواپیما هواپیمایی ایران ایرتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز کاسپین۶۹۸۶ از نوع MD۸۲ تهران زاهدان مشهدساعت ۱۹:۰۵ پنجشنبه بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد وبرق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه (فیلم)
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا