Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@23:24:40 GMT

اجرای خدمات مشاوره حقوقی ملکی توسط وکیل مجرب

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۱۲۶۳

 به گزارش جام نیوز، به گفته خانم حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری خرید و فروش املاک و حتی رهن و اجاره انواع ملک جزو موارد مهمی بشمار می روند که نیاز به خدمات مشاوره حقوقی دارند. مشورت با یک وکیل مجرب ملکی می تواند شما را از مشکلات احتمالی آینده مبرا کند. اگر دقت داشته باشید خواهید دید که ملک و ساختمان جزو دارایی های مهم هر فردی محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب هر گونه مشکلات حقوقی و سوء استفاده های افراد سودجو می تواند اثرات زیانباری به همراه داشته باشد. مشورت با یک وکیل مجرب ملکی افراد را از وجود خطرات و سوء استفاده های احتمالی آگاه کرده و تضمین کننده سرمایه و دارایی های فرد بشمار می رود. پرونده های کلاهبرداری ملکی که در دادسرا و دادگاهها در جریان هستند حدود نیمی از پرونده های قضایی را تشکیل می دهند. تعداد بسیار بالای پرونده های قضایی ملکی نشان از حساسیت زیاد خرید و فروش املاک دارد. خرید و فروش املاک و معاملات ملکی دارای پیچیدگی های زیادی است که افراد معمولی از آن آگاه نیستند. یک وکیل ملکی مجرب با دانش و تسلط بر امور حقوقی از یک طرف و قوانین مدنی و مقررات مربوط به معاملات املاک از طرف دیگر بهترین فرد برای مشاوره و راهنمایی محسوب می شود. وکیل ملکی مجرب با دانش و تسلط خود بر تمام ریزه کاریهای معاملات املاک اشراف داشته و اقدامات لازم جهت جلوگیری از بروز مشکلات را بعمل می آورد. خدمات مشاوره وکیل ملکی در تمام مراحل معاملات املاک قبل از خرید ملک تا هنگام تنظیم قرارداد و انتقال سند رسمی در دفترخانه قابل اجرا است.

 

 

 

 

 مشاوره حقوقی ملکی توسط وکیل پایه یک متخصص

برخی موارد از قبیل بررسی سند ملک مورد نظر، احراز شرایط فروشنده، بررسی وضعیت حقوقی مالکیت سند و عدم وجود مشکلات قضایی برای سند قبل از انتخاب ملک از اهمیت زیادی برخوردار است. وکیل ملکی مجرب با بررسی تمام این موارد احتمال بروز مشکلات را کاهش خواهد داد. در مرحله تنظیم قرارداد در دفتر مشاور املاک، وکیل ملکی مجرب دارای نقش پر رنگی است. بررسی تمام مفاد قرارداد، افزودن موارد حقوقی لازم برای خرید و فروش املاک و در نظر گرفتن تمهیداتی برای جلوگیری از عدم اجرای تعهدات طرفین از موارد مهمی است که توسط وکیل ملکی انجام می گیرد. انتخاب زمان دقیق و محل حضور در دفترخانه جهت انتقال سند رسمی، نحوه پرداخت و تسویه حساب و پرداخت خسارت در صورت کوتاهی طرفین از اجرای تعهدات از دیگر بندهای مهم در تنظیم قرارداد است. در نهایت انجام اقدامات لازم جهت الزام فروشنده به انتقال سند رسمی و تسویه حساب خریدار طبق موعد مقرر از دیگر مواردی است که با تنظیم یک قرارداد کامل حقوقی توسط وکیل ملکی صورت می پذیرد. وکیل ملکی مجرب در صورت عدم اجرای تعهدات توسط هر یک از طرفین با استناد به بندهای قرارداد اقدام به اقدامات قضایی و حقوقی لازم و اقامه دعوی خواهد نمود. بدین ترتیب همانطور که ملاحظه می کنید مشورت با وکیل ملکی و وجود یک وکیل مشاور متخصص تضمین کننده سلامت معاملات املاک خواهد بود.

 

 

خدمات مشاوره حقوقی ملکی توسط وکیل ملکی مجرب

 

توضیحات خانم پارسا وکیل پایه یک در مورد انواع دعاوی ملکی

معاملات املاک و خرید و فروش ملک دارای قوانین و مقررات مختص خود است. عدم آگاهی افراد از مسائل حقوقی و قوانین حاکم بر معاملات املاک راه را برای سوء استفاده افراد کلاهبردار هموار می نماید. بطور کلی در مبحث املاک و مستغلات دو نوع دعاوی یا دعوای حقوقی وجود دارد. به این نوع دعاوی بدلیل اینکه مربوط به املاک و مستغلات است دعاوی ملکی می گویند. دعاوی ملکی حقوقی و دعاوی ملکی کیفری جزو دو دسته دعواهای حقوقی هستند که توسط وکیل پایه یک دادگستری قابل حل و فصل است. دعاوی ملکی حقوقی به دعاوی گفته می شود که طرفین در اثر نا آگاهی و عدم اطلاع از قوانین و مقررات مرتکب آن شده اند. تعداد بسیار زیادی از دعاوی ملکی مربوط به این دسته است. در دعاوی حقوقی ملکی قانون گذار برای هر نوع تخلف مجازات مشخصی تعیین نموده است. وکیل پایه یک دادگستری با اشراف بر قوانین و مقررات مدنی حاکم بر معاملات املاک و استناد به بندهای مربوطه از حق موکل خود دفاع می نماید. دادگاه نیز با استناد بر قانون به تعیین حکم اقدام خواهد نمود. مواردی مانند الزام به انتقال سند رسمی و یا الزام به تهیه صورتمجلس تفکیکی برخی از دعاوی حقوقی ملکی هستند.

 

 

 

اقامه دعوی ملکی توسط وکیل دادگستری مجرب

 

نوع دیگر دعاوی ملکی، دعاوی کیفری نام دارند. در دعاوی ملکی کیفری فرد با علم بر قوانین و مقررات ملکی و با هدف سوء استفاده و کلاهبرداری از افراد اقدام به سودجویی می نماید. در اینگونه مواقع قاضی پرونده و دادگاه بر اساس وضعیت پرونده اقدام به تعیین تکلیف می نماید. وکیل پایه یک دادگستری با تشخیص نوع دعوا نسبت به اقامه دعوی اقدام می نماید. رد مال به غیر و یا فروش یک ملک به چندین نفر جزو دعاوی ملکی کیفری هستند. وکیل پایه یک دادگستری با اقدام به موقع و اقامه دعوی می تواند در احقاق حقوق موکل خود در اسرع وقت و با کمترین هزینه اقدام نماید.

 

 

انواع دعاوی ملکی

 

اقامه دعوای ملکی توسط وکیل دادگستری خانم حمیرا پارسا

موارد مربوط به معاملات املاک دارای اهمیت زیادی برای افراد هستند. ملک مهمترین دارایی هر فردی محسوب شده و گاهی فرد حاصل سالها تلاش و زحمت خود را برای خرید ملک هزینه می نماید. بنابراین هر گونه کوتاهی در خرید و یا فروش املاک و مستغلات می تواند به معنی از دست رفتن حاصل یک عمر تلاش فرد تلقی شود. وکیل دادگستری با تشخیص به موقع و اقامه دعوی صحیح می تواند موجب کوتاهتر شدن فرآیند دادگاه گردد. برخی مواقع افراد از اینکه جرم به وقوع پیوسته، حقوقی است و یا کیفری دچار تردید شده و اقامه دعوی صحیح را انجام نمی دهند. اینکه دعوای ملکی حقوقی باشد یا کیفری نیازمند اقدام در مراکز مربوطه است. عدم تشخیص نوع دعوا می تواند منجر به طولانی شدن فرآیند رسیدگی به پرونده شود. یک وکیل دادگستری مجرب و خبره در درجه اول مانع از وقوع مشکلات در معاملات ملکی می گردد. اگر به هر دلیلی مشکلات به وجود آید، اقدام به موقع و اقامه دعوی صحیح می تواند منجر به احقاق حقوق موکل در زمان کوتاه گردد. بدنی ترتیب به افراد توصیه می شود قبل از اقدام برای خرید و فروش املاک از خدمات مشاوره وکیل دادگستری مجرب و خبره در امور ملکی بهره مند شوند.    

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: دادگستری املاک وکیل فروش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی را شرح داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه عصر امروز گفت: ساعت ۱۸:۵۴ دقیقه عصر امروز، یک مورد آتش سوزی گسترده به آدرس خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان هفت تیر، در مجتمعی که چند انبار دارد، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در حال حاضر ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تجهیرات تنفسی، تانکر آب، نردبان هیدرولیکی و سایر تجهیزات لازم در محل حاضر هستند. 

وی افزود: در این محل مشاهده شد چند انبار بزرگ در کنار یکدیگر قرار دارند و دو انبار هر کدام به وسعت ۵۰۰ متر، دچار حریق شده اند. همچنین فضای باز مقابل آن حدودا هزار متر، که مقدار زیادی کارتن و لوازم یدکی دوچرخه در آن نگهداری میشد؛ کاملا شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش نشانان با کنترل آتش، از سرایت آن به سایر انبارها جلوگیری کردند و تنها محوطه جلوی یک انبار و خود آن دو انبار شعله ور شده بودند. 

ملکی گفت:در یکی از انبارهایی که شعله ور بود، انفجار های بسیاری رخ داد زیرا گفته می شد زیرا در این محل اسپری و افشانه نگهداری می شده است و سقف نیز تقریبا ریخته است.

وی افزود:همچنین چند کانتینر در محوطه وجود داشت که یکی از آنها سوخته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: شعله زنی در محوطه باز انجام شده و آتش تحت کنترل است اما لکه بری این عملیات کمی زمان می برد؛ زیرا انبار ها پر از وسایل بوده اند و  عملیات همچنان ادامه دارد.  

ملکی گفت: خوشبختانه مورد مصدومیت و فوتی تاکنون نداشته ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت