Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@23:31:10 GMT

فتونیوز/ دغدغه های خانم نماینده چیست؟!

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۱۴۸۸

فتونیوز/ دغدغه های خانم نماینده چیست؟!

پروانه سلحشوری که با توئیت های جنجالی خود در حوزه زنان شناخته می شود یک نیمه پنهان دیگری نیز دارد که در بریده آگهی های روزنامه ها می توان آنرا دید.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها نظر وی درباره ماجرای دروغین دختر آبی و اصرار بر اشتباهش بسیار قابل توجه است تا جایی که باعث انتقاد بسیاری از مردم در شبکه های اجتماعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حتی موضوع را درباره این ماجرا به مسئله تونس و بیداری اسلامی هم کشاند. اما سئوال اصلی اینجاست که پشت این همه جنجال خانم نماینده فراکسیون امید چه می گذرد.

  جستجوی کوتاهی در روزنامه رسمی کشور نشان می دهد که خانم نماینده ای که خود را نگران و دغدغه مند در حوزه زنان نشان می دهد چندین فعالیت در حوزه اقتصادی به همراه خانواده خود دارد.    در روزنامه رسمی کشور حضور فعال سلحشوری به عنوان عضو هیئت مدیره در شرکت مهندسان مشاوره، شرکت تدارکات حفاری به عنوان بازرس و شرکت بسته بندی و فرآورده ای گوشتی به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره جلب توجه می کند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت پولیتزر، هیات مدیره جایزه پولیتزر که از روزنامه نگاری و ادبیات تجلیل می‌کند، با صدور بیانیه‌ای از دانشجویان روزنامه‌نگاری که به انتشار اخبار اعتراض‌های اخیر دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا می‌پردازند تجلیل کرد.

در بیانیه هیات مدیره پولیتزر آمده است:

همانطور که ما گرد هم می‌آییم تا بهترین و شجاع‌ترین روزنامه‌نگاری کشور را بررسی کنیم، هیات جایزه پولیتزر از تلاش‌های خستگی ناپذیر روزنامه‌نگاران دانشجو در سراسر دانشگاه‌های کشورمان، که اعتراض‌ها و ناآرامی‌ها را با وجود خطرات بزرگ شخصی و دانشگاهی پوشش می‌دهند، قدردانی می‌کند.

در ادامه آمده است:

ما همچنین می‌خواهیم گزارش‌های فوری و فوق‌العاده‌ای را که روزنامه‌نگاران دانشجو در دانشگاه کلمبیا، جایی که جوایز پولیتزر در آنجا برگزار می‌شود، را تحسین کنیم.

هیات مدیره جایزه پولیتزر با اشاره به اینکه سه‌شنبه شب اداره پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه فراخوانده شد، از دانشجویان روزنامه‌نگاری که با روحیه آزادی مطبوعات، در شرایط سخت و خطرناک و در معرض خطر دستگیری، تلاش کردند تا یک رویداد خبری مهم ملی را ثبت کنند، تجلیل کرد.

دانشگاه‌های آمریکا در هفته اخیر با اعتراض دانشجویانی که در حمایت از فلسطین و اعتراض به کشتار رژیم صهیونیستی در غزه فضای دانشگاه‌ها را پر کردند، روبه رو بوده است.

امسال صدوهشتمین دوره اهدای جوایز پولیتزر برگزار و اسامی برندگان ۶ ماه می در دو بخش روزنامه‌نگاری و ادبیات اعلام می‎شود.

کد خبر 6095561

دیگر خبرها

  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • تقدیر هیئت مدیره جایزه پولیتزر از دانشجویانی که اعتراضات را پوشش می‌دهند
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد