Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:58:36 GMT

گشایش نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۱۸۷۷

گشایش نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرجویان خوشنویس شهرکرد با عنوان «قاصدک» در نگار خانه شهید شهرانی این شهر افتتاح شد.

او افزود: در نمایشگاه ٦٠ تابلو با مضامین آیات قرآن، احادیث و اشعار بزرگان ادب ایران زمین، در قالب خطوط کتابت، چلیپا، قطعه آزاد و نقاشیخط در معرض دید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجی اضافه کرد: علاقمندان به هنر می‌توانند تا ٢٨ شهریور ماه جاری از ساعت ٩ تا ١٣ و ۱۶ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/ف

نمایشگاه خونویسی قاصدک در شهرکرد افتتاح شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مؤمنی پیش از ظهر یک شنبه در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه کار و هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: توان مجموعه فنی و حرفه‌ای در حوزه مهارتی باید بالا رود.

وی با اشاره به اینکه هدف ما این است که دانشجویان یک نیرو پرتوان و مهارتی از دانشگاه فارغ التحصیل شوند گفت: مسئولیت ما روز به روز در قبال دانشجویان سخت‌تر می‌شود و امید است بتوانیم از این مسئولیت به خوبی عبور کنیم.

مؤمنی با بیان اینکه باید بتوانیم زمینه‌هایی را فراهم کنیم که دانشجویان فارغ التحصیل بعد از خروج از دانشگاه شاغل شوند گفت: با ۱۳ مجموعه صنعتی تفاهم نامه‌هایی را منعقد کرده‌ایم که تعداد زیادی از دانشجویان بعد از فارغ التحصیل شدن بتوانند مشغول به کار شوند.

وی با تاکید بر اینکه مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان به تصویب وزارت علوم رسید گفت: وظیفه دانشگاه فقط آموزش نیست بلکه دانشجویان مهارت هم باید فرا گیرند.

مؤمنی با اذعان بر اینکه در ارتباط با دانشگاه باید اتفاقاتی رقم بخورد که منجر به شغل دانشجویان در آینده شود اظهار کرد: در محتواهای درسی تغییرات زیادی ایجاد می‌شود و در حال حاضر ۴۰ درصد واحد عملی و ۶۰ درصد تئوری است و مجوزهای لازم برای ۲۰ درصد تغییر در سر فصل دروس را گرفته‌ایم.

وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه توانمندی‌ها اذعان داشت: این نمایشگاه در دو سال یک بار در استان اتفاق می‌افتد و امسال به بهانه ۵۰ سال تأسیس فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری این نمایشگاه برگزار می‌شود.

مؤمنی یادآور شد: این نمایشگاه با مشارکت دانشکده فنی و حرفه‌ای و آموزشکده استان، امور صنفی، دستگاه‌های اجرایی، سپاه و استانداری راه اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه آن است که محتواهای آموزشی را انتقال دهیم، دستاورد دانشجویان به نمایش گذاشته شود و در انتها بتوانیم از اقدامات آنها در مجموعه استفاده کنیم.

مؤمنی بیان داشت: ۳۰ غرفه در این نمایشگاه دایر است که یکی از آنها تخصصی مرکز نوآوری و شکوفایی است.

وی افزود: محصولات برخی از دانشجویان که در سال گذشته اختراع شده و تاییدیه را گرفته است امسال به فروش می‌رسد که این امر برای اولین بار و با حمایت ۷ مجموعه رقم خورده است.

کد خبر 6097180

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد