Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:42:56 GMT

لمپارد: در لیگ برتر دیگر بازی ساده وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۰۰۹

لمپارد: در لیگ برتر دیگر بازی ساده وجود ندارد

فرانک لمپارد می‌گوید قرار گرفتن در بین شش تیم اول لیگ برتر برای چلسی و هیچ تیمی ساده نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد می‌گوید رقابت در لیگ برتر انگلیس بسیار نزدیک و دشوار شده و قرار گرفتن در بین شش تیم اول لیگ برتر برای چلسی کار  ساده‌ای نخواهد بود و آبی‌پوشان لندنی باید برای رسیدن به این هدف مبارزه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

چلسی از چهار بازی اول خود در فصل جدید تنها پنج امتیاز بدست آورده و در حال حاضر و در آستانه دیدار با ولوز که امروز برگزار خواهد شد در رتبه یازدهم جدول قرار دارد.

 

لمپارد در این باره گفت:" دیگر نمی‌شود از شروع فصل گفت این تیمها چهار تیم اول لیگ برتر خواهند بود. در حال حاضر چنین چیزی غیرممکن شده است. دیگر حتی نمی‌توان گفت شش تیم اول لیگ کدامها  خواهند بود چون این روزها با سرمایه‌گذاری‌های کلانی که باشگاه‌ها می‌کنند باید به همه تیمها احترام گذاشت. تیمها خیلی خوب هدایت می‌شوند، بازیکنان خوبی دارند و رقبایی جدی هستند. دیگر در لیگ برتر چیزی به اسم بازی ساده وجود دارد".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" ما شاهد تغییر شرایط لیگ برتر بوده‌ایم. یادم می‌آید سال گذشته همه راجع به اورتون و لستر صحبت می‌کردند. ولی ولوز بود که با تلاش  خودش جلو آمد و در شش تیم اول جا گرفت. وضعیت فعلی لیگ برتر به نظر من از این قرار است".

 

تیم ملی انگلیس فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس

ادمین توییتر آبی‌ها از نوشتن نام ستاره آلمانی به عنوان گلزن آرسنال خودداری کرد.

طرفداری | حساب X باشگاه چلسی از نوشتن نام کای هاورتس خودداری کرد.

دیدار معوقه تیم‌های آرسنال و چلسی از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس چلسی با پیروزی 5-0 توپچی‌ها خاتمه یافت. آرسنال با ارائه یک نمایش کاملاً برتر و خلق موقعیت‌های زیاد، مقتدرانه فاتح دربی لندن شد و صدرنشینی خود را برای حداقل تثبیت کرد. یکی از اتفاقات جالب توجه این بازی، درخشش کای هاورتس مقابل تیم سابقش بود. ستاره آلمانی آرسنال طی 8 دقیقه دو بار دروازه آبی‌ها را باز کرد و سهم بزرگی در پیروزی شیرین توپچی‌ها داشت.

اما سوژه‌ای که پیرامون تقابل دو تیم، حسابی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد، واکنش حساب X (توییتر سابق) چلسی به گل‌های کای هاورتس بود. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ادمین چلسی هنگام شرح بازی از نوشتن نام هاورتس که زننده گل‌های سوم و چهارم آرسنال بود، خودداری کرده‌است. ستاره آلمانی تابستان گذشته در انتقالی پرسروصدا صدا استمفورد بریج را به مقصد شمال لندن ترک کرد.

در حالی که توییتر چلسی نام بن وایت (زننده گل دوم و پنجم آرسنال) را نوشته، خبری از نام کای هاورتس (زننده گل سوم و چهارم آرسنال) نیست.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین