Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@07:46:37 GMT

قیمت بلیت پروازهای داخلی ۱۴ درصد کاهش پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۰۷۸

قیمت بلیت پروازهای داخلی ۱۴ درصد کاهش پیدا کرد

به گزارش تسنیم، مقصود اسعدی سامانی درباره جدول نرخ پروازهای داخلی که از ۲۱ شهریور ماه اجرایی شده است، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده قیمت‌های جدید پروازهای داخلی در مقایسه با نرخ‌های آذر ماه سال گذشته در ۶۰ مسیر پروازی پرتردد ۱۴ درصد کاهش یافته است.

مجله هواپیما و پرواز

وی با اشاره به این‌که شرکت‌های هواپیمایی به نرخ‌های جدید پایبند بوده و آنرا رعایت می‌کنند، تصریح کرد: انجمن شرکت‌های هواپیمایی ۱۶ سایت فروش بلیت هواپیما را که نرخ‌های آنها بالاتر از نرخ‌های اعلامی ایرلاین‌ها بوده را سازمان هواپیمایی کشوری معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری این‌که سازمان هواپیمایی نیز این سایت‌ها را برخورد قانونی به قوه قضاییه معرفی کرده است، درباره وضعیت ایرلاین‌ها گفت: شرکت‌های هواپیمایی در شرایط سخت به سر می‌برند و فعالیت در این وضعیت برای آنها دشوار است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان این‌که در این شرایط  تامین قطعه و موتور برای ایرلاین‌ها بسیار سخت شده است، افزود: با آن‌که مبالغ مربوط به خرید قطعات و موتور توسط شرکت‌های هواپیمایی پرداخت شده، اما امکان ورود آنها به کشور وجود ندارد.

کد خبر 454881 برچسب‌ها هواپیما - پروازها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما پروازها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا کاهش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

طلا در معاملات روز جمعه در بحبوحه کاهش سود اوراق قرضه خزانه داری آمریکا و ضعف دلار حدود ۲۳۰۰ دلار معامله می‌شود. تاجران در حال بررسی اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه در مورد ثابت نگه داشتن نرخ بهره هستند.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۰۱ دلار و ۲۶ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم بدون تغییر به ۲۳۰۹ دلار و ۶۰ سنت رسیده است.

شرکت کنندگان بازار انتظار سیاست‌های سختگیرانه‌تری را از سوی فدرال رزرو آمریکا داشتند، اما این بانک نرخ بهره را ثابت نگه داشته است.

جروم پاول در اظهارات خود در روز چهارشنبه گفت تا زمانی که مطمئن نشوند نرخ تورم به سمت هدف ۲ درصد کاهش می‌یابد، پایین آوردن نرخ بهره درست نیست.

وی اضافه کرد هنوز هیچ اطمینانی نسبت به روند کاهشی تورم به وجود نیامده است، بنابراین در هر اجلاس در مورد نرخ بهره تصمیم گیری خواهد شد.

فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه تصمیم گرفت نرخ بهره را بین ۵.۲۵ تا ۵.۵۰ ثابت نگه دارد. بالا ماندن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

شاخص دلار هم ۰.۲۳ پایین آمده و به ۱۰۵.۳۹ رسیده است که خرید طلا را برای دارندگان سایر ارز‌های دنیا ارزان‌تر می‌کند.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره امروز با ۰.۴۷ درصد افزایش به ۲۶ دلار و ۹۶ سنت رسید. پلاتین هم با ۰.۴۰ درصد افزایش ۹۵۸ دلار و ۵۶ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید