Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اشکذر اذعان داشت: گفت: خواسته مردم مجومرد داشتن شهرداری است که برای پیگیری خواسته خود عده ای از مردم مجومرد در مقابل استانداری یزد اعتصاب کرده بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی هادی نسب در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص علت اعتراض مردم مجومرد گفت: خواسته مردم مجومرد داشتن شهرداری است که برای پیگیری خواسته خود عده ای از مردم مجومرد در مقابل استانداری یزد اعتصاب کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اختلاف بین مردم مجومرد با اشکذر از قدیم وجود داشته و سابقه نزدیک به 50 ساله دارد که پس ازاین که به شهرستان تبدیل شدند این موضوع تلطیف شده بود؛ اما به گفته اهالی مجومرد پس از تغییر اسم شهرستان از صدوق به اشکذر در مقابل قول هایی به مردم مجومرد نیز داده شده است که ایجاد شهرداری مستقل برای مجومرد یکی از این قول ها بوده است که البته هیچ سندی مبنی بر این گفته پیدا نکرده ایم.

فرماندار اشکذر اذعان داشت: نزدیک به پنج سال است که موضوع شهرداری مجومرد پیگیری می شود اما تاکنون به نتیجه نرسیده است که اکنون معترضین مجومردی می گویند یا شهرداری به مجومرد داده شود و یا این که نام شهرستان به صدوق برگردد که تصمیم‌گیری در مورد هر دو این خواسته ها در حوزه استان یزد نیست و باید در تهران در مورد آن تصمیم گیری شود.

هادی‌نسب اظهار داشت: کل جمعیت شهرستان اشکذر 20 هزار نفر است که 11 هزار نفر در اشکذر و 7 هزار نفر در مجومرد و 2 هزار نفر نیز در فیروزآباد زندگی می کنند که کلیه خدمات شهرداری توسط شهرداری اشکذر انجام می شود.

انتهابی پیام/ق

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد

مشاور معاون امور رفاهی وزیر تعاون با بیان این که طرح فجرانه کالابرگ تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد، گفت: در سه مرحله فجرانه ۱۴۲ میلیون بسته غذایی سر سفره مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا یحیوی اظهار کرد: نوبت سوم طرح فجرانه کالابرگ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد و برای ادامه این طرح یا برگشت به روال قبلی کالابرگ یا روش دیگر هنوز تصمیم‌گیری نشده است و در این مورد باید در سطح هیأت دولت تصمیم‌گیری شود.

مشاور امور رفاهی خاطرنشان کرد، دولت تا کنون در قالب اجرای سه ماه طرح فجرانه کالابرک الکترونیک ۲۸ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده و آورده خود مردم نیز ۸۴ هزار میلیارد تومان بوده است و در این زمینه تا کنون ۱۴۲ میلیون بسته غذایی بر سر سفره مردم قرار گرفته و شرایط ایجاد امنیت غذایی در ۷ دهک پایین درآمدی جامعه را فراهم کرده است.

یحیوی گفت: ظرف چند روز آینده در مورد طرح کالابرگ فجرانه در دولت تصمیم‌گیری می‌شود.

در طرح کالابرگ الکترونیک ۱۱ قلم کالای خوراکی شامل (گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، شیر، ماست، پنیر، برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، قند و شکر) با یارانه تشویقی ۲۲۰ هزا رتومان برای هر نفر یارانه بگیر در ۷ دهک کم درآمد اختصاص می‌یابد که باعث ایجاد امنیت غذایی در خانوارها شده است.

کد خبر 751068

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ مروارید‌های ایران در اشکذر
  • درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی مافیای پسماند در تهران
  • رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم: «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ فقط مذاکره مسائل را حل نمی‌کند/ ساختارهای فسادزا را اصلاح می‌کنیم/ از وضع زندگی مردم و خواسته‌های جوانان مطلعم
  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است
  • ممانعت از حضور عضو شورای‌شهر در منطقه ۱۷/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است
  • کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله