Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@20:22:38 GMT

نمایشگاه پائیزه لوازم التحریر سمنان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۳۵۸

نمایشگاه پائیزه لوازم التحریر سمنان برگزار می‌شود

اسودی گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، نمایشگاه پائیزه با ۱۲۰ غرفه در مرکز استان سمنان برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «بهروز اسودی» در نشست با با خبرنگاران گفت: شهرستان سمنان از فردا(24 شهریورماه) میزبان نمایشگاه پائیزه لوازم التحریرمی شود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه این نمایشگاه به‌صورت عرضه مستقیم کالا فروش پائیزه تا ۲۹ شهریورماه به کار خود ادامه می‌دهد اضافه کرد: نمایشگاه پائیزه سمنان با حضور واحدهای تولیدی، توزیعی، خدماتی و صنفی از سطح استان و همچنین چند شهر از استان‌های هم‌جوار در محل نمایشگاه دائمی نمایشگاه‌های سمنان، واقع در کیلومتر چهار جاده سمنان-دامغان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اسودی از تخفیف ۱۵ درصدی برای تمام اجناس این نمایشگاه شامل کیف و کفش، لباس و لوازم‌التحریر و حتی مواد غذایی خبردادوافزود: نمایشگاه پائیزه سمنان از ساعت ۱۷ الی ۲۲ به روی علاقه‌مندان گشوده است.

 

وی افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف نیز برای نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی و نمایشگاهی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان بوشهر عاشورا خبرگزاری شبستان عاشورای حسینی عزاداری محرم ماه محرم مسجد نماز جمعه خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود

بزرگمهر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در  نمایشگاه ۲۰۰ اثر از ۵۵ دانش آموز در زمینه‌های بافت گلیم و جاجیم، نقاشی و زیورآلات به تماشا گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید عموم دایر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد